نفوذ صهیونیسم در آمریکا توهم توطئه نیست

نفوذ صهیونیسم در آمریکا توهم توطئه نیست
سه شنبه 12 ارديبهشت 1402 - 08:07

وقتی گفته می شد که دولت های آمریکا تحت نفوذ صهیونیسم هستند و حتی حاضرند منافع این کشور را به خاطر حفظ موقعیتشان در مسلخ صهیونیسم فدا کنند، بسیاری آن را توهم توطئه می خواندند، اما رویدادهای اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی این واقعیت را ثابت کرد.

العالم – کشکول

نمونه آن "یاریف لیوین" وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی است که دولت دموکرات آمریکا را به حمایت از اعتراض های داخلی در سرزمین های اشغالی علیه دولت بنیامین نتانیاهو متهم کرد.

این در حالی است که دو روز قبل از آن دانشگاه مریلند آمریکا در یک نظرسنجی اعلام کرده بود که 44 درصد از اعضای حزب دموکرات آمریکا، اسرائیل را رژیم تبعیض نژادی می دانند و حتی خواستار تحریم آن شدند ، اما دیری نپایید که یکی از مقام های حزب دموکرات، حمایت مطلق این حزب از رژیم اسرائیل را اعلام کرد و گفت که با تمام قدرت از تل آویو حمایت خواهد کرد.

این مقام ارشد کسی نیست جز "کوین مکارتی" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که علنا گفت : تا وقتی من رئیس مجلس هستم ، آمریکا به حمایت کامل امنیتی از اسرائیل ادامه خواهد داد و کنگره آماده همکاری با اسرائیل برای گسترش توافقات ابراهیمی است و آمریکا باید به اسرائیل کمک کند تا مانع دستیابی ابدی ایران به سلاح اتمی شود.

این موضع گیری ذلیلانه این مقام دموکرات آمریکایی که تا نخاع صهیونیست شده است ، ثابت کرد که حمایت آمریکا از تروریستهایی مانند بن گویر، اسموتریچ، لوین و نتانیاهو و در یک کلام نفوذ صهیونیسم در آمریکا توهم توطئه نیست.

پربیننده ترین خبرها