شهادت 4 فلسطینی از جمله یک دختر جوان به ضرب گلوله صهیونیستها در کرانه باختری

شهادت 4 فلسطینی از جمله یک دختر جوان به ضرب گلوله صهیونیستها در کرانه باختری
جمعه 15 ارديبهشت 1402 - 09:07

در ادامه حملات نظامیان و شهرک نشینان رژیم اشغالگر صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری در روز گذشته ، 4 فلسطینی شهید و ده ها تن دیگر مجروح و بازداشت شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا) ، بر اثر این حملات ، سه پسر جوان و یک دختر جوان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و حواره شهید و چند فلسطینی هم در درگیری با اشغالگران صهیونیست ، مجروح شدند.

همچنین در این درگیری ها ، 13 فلسطینی نیز بازداشت شدند.


احمد جبریل مدیر مرکز اورژانس در هلال احمر فلسطین گفت که درحملات صهیونیست ها ، 166 شهروند فلسطینی زخمی شدند و 152 نفر نیز بر اثر استنشاق گاز های اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان صهیونیست در یک اقدام متجاوزانه دیگر ، رستورانی در روستای الوجله از توابع بیت لحم را تخریب کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین به محاصره شهر اریحا برای سیزدهمین روزمتوالی ادامه دادند و با برپایی ایست های بازرسی نظامی در ورودی های اصلی شهر و منع تردد خودروها و کامیونها در رفت وآمد شهروندان فلسطینی محدودیت ایجاد کردند.

همچنین یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و رفتارهای تحریک آمیز آنان دراین مکان ادامه یافت و این یورش با حمایت نظامیان صهیونیست صورت گرفت.

برخی از شهرک نشینان در شهرک خافات ماعون درجنوب الخلیل به چوپانان در نزدیک منطقه شان حمله ور شدند که دراین حمله ، یک جوان 19 ساله فلسطینی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به مرگ تهدید شد.

شهرک نشینان همچنین گله های گوسفند فلسطینیان را از منطقه راندند و برخی از گوسفندها را کشتند و شماری دیگر را سرقت کردند.

پربیننده ترین خبرها