شهادت برای کودکان فلسطینی هزار معنا دارد

شهادت برای کودکان فلسطینی هزار معنا دارد
سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 - 23:08

فعالان فلسطینی و کشورهای مختلف عربی در شبکه های اجتماعی تجاوزگری ها و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را که به شهادت 13 فلسطینی از جمله 4 کودک بیگناه منجر شد، محکوم کردند.

العالم _ داغ های مجازی

از جمله هشتگ هایی که روز سه شنبه در توییتر منتشر شد، #غزه_زیر آتش #غزه_زیر بمباران #غزه_مقاومت بود.

چهار کودک بین 13 فلسطینی بودند که سحرگاه روز سه شنبه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، در حالی که در خواب بودند. شهادت آنان به این دلیل بود که فرزندان مبارزانی بودند که در سرزمین خود محکم ایستاده اند و حاضر به ترک سرزمین خود نیستند.

علی و میار فرزندان طارق عزالدين از فرماندهان جبش جهاد اسلامی بودند که در غزه به دنیا آمدند. پدرشان پس از آزادی به عنوان بخشی از توافق وفاء الاحرار (توافق شالیت) در سال 2010، زمانی که در حال گذراندن حبس ابد در زندان اشغالگران بود، به غزه تبعید شد.

طارق خانواده خود را دور از خانواده پدری در عرابه در شهر جنین در کرانه باختری، در غزه تشکیل داد و رژیم اشغالگر مانع ملاقات همسر و فرزندانش با خانواده پدری اش در کرانه باختری می شد.

فعالان همچنین در صفحات شبکه های اجتماعی تصویری از هاجر البهتینی کودک خردسال 5 ساله منتشر می کنند که کنار همسالان خود در مهدکودکی در نوار غزه خوشحال به نظر می رسد.

با این حال هاجر روز سه شنبه به همسالان خود ملحق نشد زیرا جزء چند کودکی بود که 40 جنگنده اسرائیلی چند تُن آتش بر سر آنان ریختند.

صدها نفر در شبکه‌های اجتماعی تصاویر کودکان و زنانی را منتشر کردند که در حملات وحشیانه صهیونیست ها به شهادت رسیدند.

حساب «مصری ها علیه عادی سازی» در توییتر نوشت: این سه کودک توسط ارتش اشغالگر بمباران شدند و سپیده دم بدون هیچ گناهی اجسادشان تکه تکه شد!! دنیای نفاق در برابر جنایات اشغالگران کجاست؟ سازشکاران و خائنان کجایند!! خدایا به فریاد رس!

حساب «شبکه القدس» نوشت: «وقتی بچه ها به مدرسه می روند، بچه های #فلسطین اینجا در #غزه_زیر_آتش راهی بهشت ​​می شوند.

دکتر محمد الهاشمی الحامدی رئیس شبکه المستقله در لندن نوشت:
اسرائیل کودکان و روزنامه نگاران را می کشد و هیچ کس آن را مواخذه نمی کند. بی عدالتی در وحشیانه ترین شکل آن. خدا به فریاد بچه های غزه برسد. عرب های سازشکار و دنیای ستمگر!

حساب «محمد الحسنی» نوشت: شهادت ... برای فرزندان فلسطین هزار معنا دارد #غزه_زیر_آتش #غزه

پربیننده ترین خبرها