گردان های قسام: عملیات 'انتقام آزادگان' صفحه جدیدی از فداکاری و قهرمانی مقاومت است

گردان های قسام: عملیات 'انتقام آزادگان' صفحه جدیدی از فداکاری و قهرمانی مقاومت است
جمعه 22 ارديبهشت 1402 - 16:30

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) انجام عملیات موشکی «انتقام آزادگان» را صفحه جدیدی از فداکاری و قهرمانی گروه های مقاومت فلسطینی دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز (جمعه) با صدور بیانیه‌ای گفت: نبرد «انتقام آزادگان» صفحه جدیدی از فداکاری و قهرمانی است.

بیانیه گردان‌های عزالدین القسام پس از نفوذ راکت‌ها و موشک‌های گروه‌های مقاومت به عمق سرزمین‌های اشغالی که موجب آسیب شدید به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و ساختمان‌های شهرک نشینان صهیونیست شد و همچنین ده‌ها شهرک‌نشین صهونیست را مجبور به فرار به پناهگاه‌ها کرد، صادر شده است.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس گفت: مقاومت در دفاع از مردم فلسطین در مقابل تجاوزهای رژیم اشغالگر اسرائیل به شکل یکپارچه به وظیفه خود عمل می‌کند.

وی تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی با افزایش حملات و فعالیت‌های تروریستی خود در شکستن اراده مقاومت و پایداری مردم فلسطین موفق نخواهد شد و همه تجارب‌ عدم امکان پیروزی اشغالگران صهیونیست در نبرد با اراده مردم ما را ثابت کرده است.

جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل امروز جمعه برای چهارمین روز متوالی با ادامه حملات خود، مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف قرار دادند و در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطینی در عملیاتی موسوم به «انتقام آزادگان» عمق سرزمین‌های اشغالی از جمله قدس غربی را با موشک هدف قرار دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی، در پی این حملات امروز برای نخستین بار در قدس صدای آژیر خطر به صدا در آمد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها