تشییع باشکوه پیکر رهبر جنبش جهاد اسلامی

شنبه 23 ارديبهشت 1402 - 22:19

شبکه خبری العالم مراسم تشییع پیکر شهید «ایاد الحسنی» رهبر جنبش جهاد اسلامی را پوشش داد و با خانواده این شهید گفت و گو کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

إسراء البحیصی خبرنگار العالم در غزه گزارش داد: «پیکر ایاد الحسنی که از فرماندهان اتاق عملیات مشترک جبهه مقاومت بود و رابط بین گردان های قسام و سایر تیپ ها به شمار می رفت، با حضور تمامی اقشار و نیروهای مردمی و ملی فلسطین و فرزندان این شهید تشییع شد.»

برادر شهید حسنی به خبرنگار العالم گفت: «ابوانس شهید امت، مقاومت، فلسطین و تمام محور مقاومت از فلسطین تا سوریه، غزه و عراق است. حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه الگو وی بود.»

از شهید ایاد الحسنی میراث بزرگ میهنی و مبارزاتی در همه عرصه ها به جای مانده که مسئولیت بزرگی را بر دوش همگان می گذارد که پرچم او را برافراشته نگه دارند.

فرزند شهید انس ایاد الحسنی در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: رژیم اشغالگر ما را آزار می دهد و همچون غصه ای در دل ما هست، اما ما را نمی تواند بشکند، همه فرزندان محور مقاومت و مردم فلسطین چهره ما را به یاد خواهند آورد و انتقام خون شهدا را خواهند گرفت.»

همزمان با تشییع پیکر الحسنی بر دوش فلسطینیان، مقاومت به وعده خود عمل کرد و به تلافی ترور وی حملات موشکی به مواضع صهیونیست ها انجام داد.

برادر شهید و دبیر جهانی گردان های شهدای الاقصی نیز به خبرنگار العالم گفت: ایاد الحسنی تا آخرین لحظه به کار فرماندهی عملیات مشترک ادامه داد و هرگز لحظه ای میدان را ترک نکرد».

مقاومت یکی پس از دیگری به ضربات خود به اشغالگران ادامه می دهد و شلیک موشک به میدان گازی و استفاده از موشک های ضدهوایی مسلما آخرین اقدام آن نیست بلکه همچنان منتظر عملیات های غافلگیرکننده بیشتری در آینده نزدیک خواهیم بود.

پربیننده ترین خبرها