در آیین بزرگداشت شهدای تجاوز اخیر صورت گرفت؛

هشدار اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

هشدار اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی
شنبه 30 ارديبهشت 1402 - 12:16

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که خون فلسطینی ها خط قرمز ماست و بازی با زندگی ملت فلسطین را برنمی تابیم.

العالم - فلسطین اشغالی

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطینی در جشنواره "انتقام آزادگان" - که به مناسبت بزرگداشت شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه به اهتمام جنبش جهاد اسلامی فلسطین برگزار شد - با صدور بیانیه ای بر درستی مسیر مقاومت و عزم خود برای ادامه مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

در این بیانیه تصریح شده است که مقاومت از همان لحظه های نخست ترور فرماندهان گردان قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی تصمیم خود را گرفته و حتما با متجاوزان تسویه خواهد کرد.

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت همچنین خاطرنشان کرد که سیاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف این رژیم از طریق سیاست ترور را خنثی کردیم.

در این بیانیه تصریح شده است: اقدام دشمن به ترور فرماندهان مقاومت و گردان قدس می بایست در میدان و با شجاعت هر چه تمام تر پاسخ داده می شد و شلیک صدها موشک به اراضی اشغال شده، از همان ابتدای جنگ تا انتها، پاسخ به این جنایت بود.

در این بیانیه ضمن اشاره به مختل شدن زندگی عادی در سراسر رژیم اشغالگر تأکید شده است که در طول این تجاوزگری نه شهرک های اطراف غزه و نه تل آویو در برابر پاسخ موشکی مقاومت در امان نبودند.

اتاق عملیات مشترک گروه های فلسطینی همچنین درباره تلاش برای جدا کردن هر یک از گروه های مقاومت از دیگر گروه ها هشدار داد و تأکید کرد که ترور شخصیت ها و جنایاتی از این دست، ملت و مقاومت ما را برای در هم کوبیدن اشغالگران، قوی تر و سرسخت تر می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی در نهم ماه جاری به مدت 5 روز غزه را زیر بمباران گرفت. در این حمله، 33 نفر به شهادت رسیده و بیش از 100 فلسطینی مجروح شدند. همچنین ده ها منزل و بناهای زیر ساختی تخریب شدند.

در مقابل، مقاومت فلسطین در عملیات "انتقام آزادگان" با صدها موشک اهدافی را در شهرها و شهرک های صهیونیست نشین هدف گرفت.

پربیننده ترین خبرها