حمله تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی به کادر درمان در نابلس

حمله تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی به کادر درمان در نابلس
دوشنبه 1 خرداد 1402 - 19:12

رژیم صهیونیستی که بامداد امروز به اردوگاه بلاطه یورش برد، تک تیراندازان خود را بر پشت بام خانه ها مستقر کرد و آمبولانس ها را از ورود به اردوگاه و انتقال مجروحان منع کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در فلسطین تاکید کرد که نظامیان صهیونیست کادر درمان آمبولانس در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس را مستقما هدف گرفت.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به اردوگاه بلاطه یورش بردند و با جوانان فلسطینی در اردوگاه درگیر شدند که بر اثر آن سه تن از رزمندگان مقاومت به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی همچنین سه منزل در اردوگاه را منفجر کرد که بر اثر آن دو جوان فلسطینی مجروح شدند.

جوانان فلسطینی امروز در رویارویی با نظامیان صهیونسیت دلاوری ها و رشادت های بسیاری از خود به نمایش گذاشتند، رسانه های فلسطینی فیلمی از فرار صهیونیست ها در درگیری با فلسطینیان منتشر کردند.

1اشغالگران و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون به 156 شهروند فلسطینی از جمله 26 کودک را به شهادت رسانده اند.

جنبش فتح انتفاضه با صدور بیانیه ای در خصوص شهادت سه جوان فلسطینی در نابلس اعلام کرد: «ما در سوگ شهدای قهرمانی که در درگیری مسلحانه با سربازان اشغالگر در اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس جان باختند، عزاداری می کنیم.

ما تاکید می کنیم که افزایش جنایات اشغالگران و هدف قرار دادن مردم و مقدسات ما شعله های آتش قیام را در همه عرصه ها شعله ورتر می کند و دشمن بداند که مقاومت ما با جانفشانی های فراوان آماده انتقام گرفتن از دشمن است.»

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین(فرماندهی کل) نیز با صدور بیانیه ای درباره شهادت سه جوان فلسطینی در نابلس اعلام کرد: «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، فرماندهی کل ارتش، در سوگ شهدای نابلس، شهدای قهرمان، «محمد بلال محمد زیتون»، «عبدالله یوسف محمد ابوحمدان» و «فتحی جهاد عبدالسلام ریزک» که با شلیک مستقیم گلوله توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، عزادار است. ما تأکید می کنیم که خون آنها به منزله سوخت محرک نبرد علیه صهیونیستها خواهد بود».

پربیننده ترین خبرها