جنگنده های روس کارگاه پهپادی النصره را هدف قرار دادند/ کشته و زخمی شدن ۸ تروریست

جنگنده های روس کارگاه پهپادی النصره را هدف قرار دادند/ کشته و زخمی شدن ۸ تروریست
شنبه 6 خرداد 1402 - 11:52

منابع خبری از حملات جنگنده های روسیه به مواضع جبهه النصره، منهدم شدن چند پهپاد و کشته و زخمی شدن ۸ تروریست در منطقه کاهش تنش در جنوب ادلب خبر دادند.

العالم - اروپا

به گزارش اسپوتنیک، جنگنده های روسی طی دو مرحله مقرهای جبهه تروریستی النصره در «جبل الزاویه» واقع در جنوب ادلب را هدف قرار دادند.

یک‌ منبع میدانی بلندپایه اعلام کرد که هواپیماهای شناسایی روسیه، تحرکات جبهه تروریستی «النصره» و «حراس الدین» را در محور جبل الزاویه در جنوب ادلب و مناطق فلیفل و سفوهن رصد کردند.

وی گفت که پیگیری های میدانی نشان داد که این گروه های تروریستی در حال آماده شدن برای انجام عملیات علیه پایگاه های ارتش سوریه و روستاها و مناطقی در این کشور به وسیله پهپاد بودند.

جنگنده های روسیه پس از بدست آوردن اطلاعات کامل در این زمینه، یکی از کارگاه های اسلحه سازی جبهه النصره واقع در منطقه فلیفل در جنوب ادلب را هدف قرار دادند.

در این حمله چند پهپاد و دو خودرو منهدم شدند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که طی ۴ بار حملات جنگنده های روسی، ۸ تروریست النصره که برخی از آن ها تابعیت خارجی دارند، کشته و زخمی شدند.

گروه های تروریستی تلاش کردند که اجساد کشته شده ها و تجهیزات باقی مانده را به جای دیگری منتقل کنند که یگان های ارتش سوریه آن ها را مورد هدف توپخانه ای و راکتی قرار دادند که در این عملیات هم تعدادی دیگر از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

منطقه کاهش تنش ادلب شامل استان ادلب و بخش‌هایی از استان‌های حلب، حماه و لاذقیه است و در این مناطق عناصر تروریستی جبهه النصره و شبه نظامیان مسلح وابسته به ترکیه حضور دارند.

پربیننده ترین خبرها