تاکید رییس رسانه ملی بر نقش رسانه ها در مقابله با دشمن صهیونیستی در بازدید از مارون الراس

تاکید رییس رسانه ملی بر نقش رسانه ها در مقابله با دشمن صهیونیستی در بازدید از مارون الراس
يکشنبه 7 خرداد 1402 - 22:03

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از منطقه مرزی "مارون الرآس" واقع در مرزهای لبنان و فلسطین بازدید کرد.

العالم - لبنان

به گزارش العالم، پیمان جبلی که در لبنان به سر می برد، امروز (یکشنبه) به همراه کاردار سفارت ایران در بیروت از منطقه مارون الراس در مرز لبنان و فلسطین بازدید کرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی بر نقش رسانه ها در مقابله با رژیم اشغالگر تاکید کرد و از مقاومت مردم منطقه و پایبندی آنان به مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیست تمجید کرد.

"حسن فضل الله" عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان و مسئول منطقه اول جنوب حزب الله و برخی از روسای شهرداری ها و مسئولان محلی این منطقه از جبلی استقبال کردند.

درجریان این بازدید ، حسن فضل الله ، نماینده مقاومت، هدیه ای شامل بخشی از یک دستگاه تانک اسرائیلی مرکاوا را که درجریان جنگ ژوئیه توسط رزمندگان مقاومت منهدم شده بود، به جبلی تقدیم کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین لوح تقدیری را به "علی شعیب" خبرنگار شبکه المنار برای تقدیر از فعالیت میدانی برجسته وی در جنوب لبنان تقدیم کرد.

فضل الله نماینده مقاومت در مجلس لبنان هم ضمن خوشآمد گویی به رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن تمجید از نقش ایران در حمایت از لبنان در همه مراحل و شرایط گفت: ایران در پیروزی مقاومت در مقابله با صهیونیست ها شریک است.

.

پربیننده ترین خبرها