دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): امام خمینی(ره) مسیر مقاومت در مقابل زورگویان را به ما نشان داد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): امام خمینی(ره) مسیر مقاومت در مقابل زورگویان را به ما نشان داد
دوشنبه 15 خرداد 1402 - 11:46

«آیت الله رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به بیان اینکه امام راحل (ره) الگویی برای تمام عالم بود، گفت: «امام خمینی(ره) مسیر مقاومت در مقابل زورگویان را به ما نشان داد.»

العالم - ایران

«آیت الله رضا رمضانی» در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)، تاکید کرد: امام همان الگویی است که نه فقط برای یک ملت بلکه برای ملل عالم قرار داده شده است و امروز وظیفه داریم این الگو را به جامعه بشری معرفی کنیم.

وی افزود: یکی از تاکیداتی که امام و رهبری به نسل جوان دارند این است که به خود بپردازند و خود را باور کنند و به توانمندی خود به صورت جدی توجه داشته باشند و دانش روز را بیاموزند چرا که علم باید پیشرفت کند و کنار رشد علمی، اخلاق و معنویت و عدالت و مبارزه با فساد باید تکمیل کننده رشد علمی باشد. سبک زندگی جوانان کرامت محور باشد و در همه ابعاد زندگی کرامت انسانی را مورد توجه قرار بدهند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: امام دارای یک ادبیات جامع است که باید این ادبیات تبیین شود و این ادبیات زمانی مطرح شد که تقابل بین بلوک شرق و غرب بود و هر کدام دارای سهم خواهی با ایده های خاصی بودند.

وی اظهار داشت: امام راه مقاومت را به ما آموخت لذا ایشان فرمودند من در عمرم از احدی نترسیدم و این شجاعت عاملی بود که امام می توانست به وظیفه الهی خود عمل کند.

آیت الله رمضانی گفت: جریان صهیونیسم جریانی ذیل نظام سلطه است و قطعا ادبیات امام می تواند در برابر این جریانات انحرافی مقاومت کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها