تهدیدهای نتانیاهو بیشتر رقت برانگیز است تا خنده دار!

تهدیدهای نتانیاهو بیشتر رقت برانگیز است تا خنده دار!
دوشنبه 15 خرداد 1402 - 20:41

از زمان انتشار گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هفته گذشته مبنی بر تایید پاسخ قانع‌کننده‌ ایران در مورد کشف ذرات مشکوک اورانیوم و نصب مجدد برخی از تجهیزات نظارتی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، سخنان مضحک و هوچی گری های همیشگی خود را آغاز کرد اما هیچ کس حتی داخل رژیم، به سخنان وی ذره ای توجه نکرد.

العالم - کشکول

نتانیاهو شهره آفاق است که در طول فعالیت سیاسی اش، حتی یک بار کلمه ای صادقانه درباره ایران و برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز آن و نیز درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 نگفته است. او سال هاست که اعلام می کند ایران به بمب هسته ای نزدیک شده است و تنها چند ماه تا تولید بمب هسته ای فاصله دارد. وی بارها مدعی شده که ایران اورانیوم را در سطوح بالایی در تاسیسات مخفی، غنی سازی می کند.
حال این بشر دروغگو امروز در واکنش به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی این اتهام را وارد می کند که «ایران به دروغگویی خود به آژانس ادامه می دهد».

وی مدعی است که آژانس به فعالیت هسته ای ایران رضایت داده و در برابر ایران «تسلیم» شده است، بنابراین، «فعالیت نظارتی آن در ایران و گزارش‌هایش درباره فعالیت هسته‌ای ایران هیچ اعتباری ندارد.»

این نگاه متکبرانه نتانیاهو نسبت به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یا هر سازمان بین‌المللی دیگر ناشی از دیدگاه خود برتر بین صهیونیست‌هاست؛ آنها توهم دارند که فراتر از قانون هستند و همه سازمان های بین المللی در دنیا باید در خدمت صهیونیسم باشند، در غیر این صورت در معرض خشم صهیونیسم جهانی و لابی های آنها در غرب قرار خواهند گرفت اما همزمان این سازمان ها حق ندارند هیچ قطعنامه ای در محکومیت نژادپرستی صهیونیست ها و اقدامات تروریستی و جنایات آنها علیه فلسطینیان و اعراب صادر کنند. همچنین حق ندارند به نفع کشورهایی که این رژیم، آنها را دشمن خود می داند، تصمیم بگیرند.

مضحک ترین بخش اقدامات دلقکی همچون نتانیاهو این بود که پس از اعلام تصمیم آژانس، در یک اتاق فرماندهی زیرزمینی میان حلقه اعضای کابینه امنیتی اش حضور یافت و ایران را تهدید کرد: « ما متعهد هستیم که علیه تلاش های هسته ای ایران و حملات موشکی به اسرائیل مقابله کنیم.»

همچنین دفتر کار او تصاویری از آموزش کابینه برای آماده شدن برای جنگ احتمالی را به تصویر کشید.

در پاسخ به تمام صحنه های نشان دهنده بدبختی های نتانیاهو و نمایش های مضحک او، فقط می توان گفت که دوره «بزن، در رو» دیگر به سر آمده و زمان جنگ های برق آسا و خارج شدن از آن با حداقل تلفات نیز گذشته است.

امروز مقاومت با ضربات سنگین جواب خواهد داد و دستش روی ماشه است؛ بنابراین صهیونیست ها با کوچکترین حماقتی، در لحظه پاسخ آن را دریافت خواهند کرد و تحت فشار قرار خواهند گرفت.

دلقکی همچون نتانیاهو و پدرخوانده‌هایش در آمریکا و غرب به یقین می‌دانند که فردای حمله به ایران، آخرین روزهای زندگی شوم صهیونیست‌ها و رژیم جعلی آنها خواهد بود؛ این واقعیت باعث شده نتانیاهو به یک دلقک تبدیل شود که سخنانش بیشتر رقت برانگیز است تا خنده دار.

پربیننده ترین خبرها