هشدار معاون دفتر سیاسی حماس: مسجد الاقصی خط قرمز است

هشدار معاون دفتر سیاسی حماس: مسجد الاقصی خط قرمز است
چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 22:19

شیخ صالح العاروری معاون دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: دنیا باید بداند که مسجد الاقصی خط قرمز است و همه احتمالات درصورت به خطر افتادن آن باز و البته گزینه های خطرناک روی میز است.

العالم _ فلسطین

شیخ صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با تلویزیون الاقصی تاکید کرد: سیاست های کابینه کنونی صهیونیستی، منطقه را منفجر خواهد کرد و راستگرایان صهیونیست برنامه آواره ساختن فلسطینیان در کرانه باختری را در برنامه خود دارد.

این مقام حماس افزود: مردم ما بهای تلاش های نتانیاهو برای حفظ ائتلافش را می پردازند. شهر قدس اشغالی در چشم طمعکار همه کابینه های صهیونیستی است و این موضوع از خطرناک ترین مسائل به شمار می رود.

وی ادامه داد: دولت فاشیست صهیونیستی به دنبال هدف قرار دادن شهر قدس و کرانه باختری اشغالی است و شاهد تشدید عملیات شهرک سازی صهیونیست ها هستیم. هدف بن گویر، تروریست افراطی، یهودی سازی بیت المقدس، مسجد الاقصی و کرانه باختری اشغالی است. نتانیاهو با هدف ترمیم چهره خود در مقابل صهیونیست ها، تجاوزات خود را به نوار غزه آغاز و رهبران مقاومت و خانواده های آنها را ترور کرد. ما باید یک استراتژی ملی برای مقابله با نقشه های اشغالگران در کرانه باختری و قدس اشغالی داشته باشیم.

پربیننده ترین خبرها