پشت پرده سخنان نابهنجار بایدن درباره اینکه "آمریکا ملت همجنسگرا است"

پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 - 09:25

"ایالات متحده، ملتی همجنسگرا است" این سخن اتهام یا نسبت دروغ به آمریکا نیست بلکه سخن جو بایدن، رئیس جمهوری این کشور است.

العالم _ آمریکا

بایدن با توجه به اینکه کشورش را کشوری همجنسگرا دانسته، قوانینی برای حمایت از همجنس گرایان و دگرباشان تصویب کرده است. موضوع البته به اینجا ختم نمی شود، بلکه به جایی رسید که در ایالت کالیفرنیا قانونی تصویب شده است که به کودکان حق تغییر جنسیت را بدون مراجعه به خانواده خود می دهد و خانواده در صورت مخالفت، مجازات می شوند.

کاربران فضای مجازی با واکنش به سخنان عجیب رییس جمهور آمریکا به واکاوای پشت ایراد چنین سخنانی نیز پرداختند.

کاربری به نام «صدیق» نوشته است: علت ایراد چنین سخنانی این است که گروهی که به دموکرات ها رای می دهند و بایدن نماینده آنهاست، از همجنسگرایی حمایت می کنند و این رفتارهای نابهنجار یکی از آزادی های آنها شده است لذا سیاستمداران باید آنها را راضی کنند تا رای آنان را به دست آورند و اگر نظر مخالف داشته باشند، هرگز به ریاست جمهوری نمی رسند. اگر بایدن در مخالفت با همجنسگرایی سخن می گفت و یا با آنها مخالفت می کرد، حزب دموکرات پشت او را خالی می کرد.

حساب کاربری "رسانه مردمی یمن" هم در توئیتر نوشت: آمریکا اکنون از ترویج همجنسگرایی و دگرباشی به تحمیل همجنسگرایی و دگرباشی به جهان رسیده است.

کاربری به نام «نور» هم معتقد است که سیاست بایدن بر اساس منافع انتخاباتی است. ما می دانیم که در انتخابات آمریکا کسی پیروز می شود، که بتواند نظر گروه ها را به دست آورد و بایدن برای ورود دوباره به کاخ سفید به دنبال آرای آنها است.

پربیننده ترین خبرها