رویارویی مسلحانه مقاومت در برابر یورش گسترده صهیونیست‌ها به جنین/ یک جوان فلسطینی زخمی شد

رویارویی مسلحانه مقاومت در برابر یورش گسترده صهیونیست‌ها به جنین/ یک جوان فلسطینی زخمی شد
شنبه 27 خرداد 1402 - 09:43

نیروهای مقاومت فلسطین به دنبال یورش گسترده صبح امروز (شنبه) ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس و جنین در کرانه باختری، با آنها درگیر شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش منابع فلسطینی، در درگیری های مسلحانه شدید سحرگاه امروز نیروهای مقاومت که در مواجهه با یورش و حمله گسترده نظامیان صهیونیست در حوالی اردوگاه جنین در کرانه باختری رخ داد، یک جوان عضو نیروهای مقاومت مجروح شد.
در همین حال بیمارستان ابن سینا فلسطین اعلام کرد: جوانی از ناحیه دست راست بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر مجروح و به این بیمارستان منتقل شده است.

منابع محلی نیز گزارش دادند که درگیری‌های مسلحانه شدیدی بین نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم اشغالگر در شهرک سیله الحارثیه در غرب جنین (نزدیکی اردوگاه جنین) رخ داد، نیروهای مقاومت خودروهای اشغالگر را در جریان هجوم به شهر جنین با گلوله هدف قرار دادند.

به دنبال رویارویی نیروهای مقاومت با نیروهای اشغالگر که به اردوگاه جنین یورش برده بودند، نظامیان اشغالگران مجبور به عقب نشینی به سمت شهر بورقین شدند.

نیروهای مقاومت همچنین در اردوگاه عسکر در شرق نابلس به سمت صهیونیست‌ها آتش گشوده و با آن‌ها درگیر شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی در یورش به محله المساکن در شرق نابلس یاسین طه قطنانی برادر شهید اشرقت قطنانی را به اسارت گرفتند و در نهایت به طور کامل از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

پربیننده ترین خبرها