گزارش اختصاصی العالم؛

اعلام حمایت مردم غزه از قدس و کرانه باختری/ هشدار درباره درگیری مجدد غزه با رژیم صهیونیستی

جمعه 2 تير 1402 - 22:44

جوانان غزه با هر جنایتی که شهرکنشینان و یا ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم قدس و کرانه باختری مرتکب می شوند، عازم مرزهای غزه با فلسطین اشغالی می شوند تا جام خشم خود را بر سر صهیونیست ها خالی کنند.

العالم فلسطین

اهالی غزه با برپایی تحصن حمایت خود را از اهالی قدس و کرانه باختری در برابر جنایات و حرمت شکنی صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی اعلام کردند.

آنان ضمن تاکید بر وحدت فلسطینی، دشمن را به درگیری مجدد و انجام عملیات های بیشتر علیه ارتش و شهرک نشینان صهیونیست تهدید کردند.

"اسماعیل رضوان" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حاشیه این تحصن به خبرنگار العالم در غزه گفت: به مردم کرانه باختری می گوییم که ما عملیات قهرمانانه اخیر علیه رژیم صهیونیستی را می ستاییم و بر وحدت مردم، سلاح و مقاومت فلسطین تاکید می کنیم و به آنان یادآور می شویم که شما را تنها نمی گذاریم و با شما هستیم و مقاومت سپر دفاع از قدس باقی خواهد ماند.

یک شهروند فلسطینی گفت: غزه و کرانه باختری یک میدان واحد باقی خواهند ماند و دشمن هرگز نمی تواند میان ما تفرقه ایجاد کند چرا که یک ملت واحد و یک سرزمین واحد هستیم.

شهروند دیگر تاکید کرد: کرانه باختری و غزه ید واحده در برابر دشمن صهیونیستی هستند و از یکدیگر جدا نمی شوند و غزه در مسیر آمادگی برای نبرد آزادی فلسطین است.

جنبش حماس با اعلام آماده باش عمومی، راهپیمایی ها و تجمعاتی در مقابل مساجد غزه برای اعلام همبستگی با مردم کرانه باختری برگزار کرد.

"ماجد ابو مراد" فعال سیاسی گفت: غزه هرگز در برابر تجاوزات بزدلانه صهیونیستی ساکت نمی شود و اگر حمایت آمریکا و سکوت خیانتکارانه جامعه جهانی نسبت به خون مردم فلسطین نبود، اسرائیل جرات چنین اقدامی را نداشت اما مردم فلسطین به مقاومت ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها