بعد از هتک حرمت به قرآن و مساجد..

دیگر چه جنایتی مانده که صهیونیست ها مرتکب شوند؟!

دیگر چه جنایتی مانده که صهیونیست ها مرتکب شوند؟!
شنبه 3 تير 1402 - 13:08

غربی ها در واکنش به عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، با ژستی عدالت خواهانه ، حملات را علیه آنچه "افراد غیر نظامی اسرائیلی" خواندند، محکوم می کنند، این درحالیست که جنایت های اخیر شهرک نشینان در جنین و کرانه غربی و در رأس آنها توهین به قرآن کریم، آشکارا ثابت کرد که شهرک نشینان نه تنها غیرنظامی نیستند، بلکه بخشی مهم از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هستند که از کشتار فلسطینی ها هیچ ابایی ندارد.

العالم- تحلیل روز

آنچه طی روزهای گذشته در جنین و کرانه غربی اتفاق افتاد ، همین واقعیت را آشکار می کند. وحشیانه ترین جنایت ها درحق فلسطینی ها اتفاق افتاده و البته عمده آنها به گروه های شهرک نشینی محول شده که بدون حمایت و هماهنگی ارتش رژیم اشغالگر، اقدام به چنین کاری نمی کنند.

جنایت های شهرک نشینان بخصوص در مناطق عوریف و ترمسعیا، هتک حرمت مساجد، آتش زدن قرآن کریم ، یورش به خانه ها و از بین بردن محصولات کشاورزی را نمی توان به عنوان واکنش یا ابراز خشم تعبیر کرد، بلکه باید آنها را جنایت هایی دانست که با دقت طراحی شده اند تا هدف مشخصی را تحقق بخشند و این هدف چیزی نیست جز ترور و ارعاب فلسطینی ها و وادار کردن آنها به رها کردن خانه ها و روستاهایشان برای شهرک نشینان، همان جنایتی که گروه های صهیونیستی 70 سال پیش با حمایت استعمارگران بریتانیایی مرتکب شدند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، درصورتیکه حمایت های بی قید و حصر آمریکا از رژیم صهیونیستی که حتی رئیس جمهوری آمریکا هم علنا به آن افتخار کرده است، نبود، رژیم صهیونیستی شهامت این همه زیاده روی در تجاوز به تمامی ارزش ها و هنجارهای اخلاقی و انسانی و کنوانسیون های بین المللی را پیدا نمی کرد.

شایان ذکر است که اگر شتاب دولت های عربی برای عادی سازی با رژیم تروریست و نژادپرست صهیونیستی و همچنین "تروریستی" خواندن مبارزه گروه های مقاومت از سوی آنها نبود، این رژیم و شهرک نشینان آن، جرات سوزاندن قرآن آن هم در مناطق عرب و مسلمان نشین را پیدا نمی کردند.

روشن است که صهیونیست ها با توهین به اعتقادات مسلمانان با آنها می جنگند، پس هیچ راهی برای پیروزی بر آنها جز "عقیده" وجود ندارد.

پربیننده ترین خبرها