هشدار مسئول اسرائیلی درباره انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی+فیلم

شنبه 3 تير 1402 - 23:16

یک مسئول اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود، هشدار داد که رفتار کابینه صهیونیستی به ریاست نتانیاهو و عضویت اسموتریچ و بن گویر باعث انزوای این رژیم در سطح جهانی خواهد شد.

العالمفلسطین

بن گویر چند روز قبل خواستار افزایش شهرک سازی در کرانه باختری و اجرای عملیات نظامی در این منطه حتی در صورت کشته شدن هزاران فلسطینی شد که حتی آمریکا به عنوان پشتیبان رژیم آن را نپذیرفت.

"معتصم سماره" کارشناس فلسطینی به خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گفت: نارضایتی از رژیم صهیونیستی به خاطر رفتار زشت کابینه راستگرای افراطی و شهرک نشینان فاشیست و حملات تجاوزکارانه روزافزون آنها علیه فلسطینیان افزایش یافته است و نه فقط ملت ها بلکه نخبگان در جهان و در کشورهایی که حامی صهیونیست ها به شمار می رونn، نیز به شدت از این کابینه متنفر شده اند.

در حالی که جهان از تعامل با کابینه فعلی صهیوینستی امتناع می ورزد؛ برگزاری تظاهرات در رژیم صهیونیستی نیز موجب انزوای داخلی نتانیاهو و کابینه اش خواهد شد.

"عماد ابو عواد" مدیر مرکز پژوهشهای قدس گفت: اسرائیل راه حلی برای برون رفت از بحران هایش ندارد، تغییر در بافت جمعیتی رژیم به نفع مذهبیون یهود باعث انفجار اوضاع در رژیم خواهد شد که از بحران های سابق شدیدتر خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها