نماینده مجلس سوریه: تهاجم هوایی با ذات وحشی گری رژیم اسرائیل منطبق است

نماینده مجلس سوریه: تهاجم هوایی با ذات وحشی گری رژیم اسرائیل منطبق است
دوشنبه 12 تير 1402 - 11:01

نماینده مجلس خلق سوریه درباره حملات هوایی اخیر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت : تهاجم هوایی این رژیم اشغالگر به سرزمین سوریه با ذات چرک آلود و طبیعت ددمنشانه آنان که دور از انسانیت بوده انطباق دارد.

العالم - سوریه

رافت بکار نماینده مجلس خلق سوریه در دمشق با بیان اینکه این حملات با تمام تجاوزات و حملات رژیم اسرائیل در سالهای سال منطبق است تاکید کرد: این رژیم جنایتکار یک موجود شرور در جهان و منطقه است و ارعاب و تروریسم را با انواع آن مقابل انسانیت را انجام می دهد.

یک منبع نظامی سوریه گفت که حمله رژیم صهیونیستی به حمص واقع در مرکز این کشور تلفات جانی به دنبال نداشته است.حوالی ساعت ۲۰ دقیقه بامداد یکشنبه به وقت محلی دشمن اسرائیلی دست به یک تجاوز هوایی زد و به برخی از مراکز در اطراف شهر حمص حمله کرد که پدافند هوایی ارتش با موشک‌های مهاجم مقابله کرد.

این مقام نظامی که به نام وی اشاره نشده است، افزود: این حمله تنها خسارت مادی داشته و تلفات جانی نداشته است.رافت بکار نماینده مجلس خلق سوریه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دمشق با بیان اینکه این حملات با تمام تجاوزات و حملات رژیم اسرائیل در سالهای سال منطبق است تاکید کرد: این رژیم جنایتکار یک موجود شرور در جهان ومنطقه است و ارعاب و تروریسم را با انواع آن مقابل انسانیت را انجام می دهد.

این نماینده مردم سوریه در مجلس خلق از استان قنیطره ادامه داد : رژیم صهیونیستی حمایت مالی و تسلیحاتی و لجستیکی به تمام گروه های تروریستی در سوریه ارایه کرد، اما نقشه این رژیم نقش بر آب شد و سوریه مقاومت کرد و پیروز شد.

رافت بکار افزود: سوریه به دنبال آزاد سازی اراضی اشغال شده خود از چنگال رژیم کودک کش صهیونیستی می باشد و خواستار بازگشت فلسطین اشغالی به صاحبان حقیقی آن مردم فلسطین است .

مساله فلسطین مساله مرکزی و اصلی سوریه به شمار می رود

وی با اشاره به اینکه هنوز مساله فلسطین مساله مرکزی و اصلی سوریه به شمار می رود گفت: از آغاز تشکیل رژیم صهیونیستی ، این رژیم بر خون و اجساد کودکان و زنان و پیرمردهای فلسطینی در سال ۱۹۴۸ میلادی پا گذاشته است .

رافت بکار تصریح کرد: تجاوزات این رژیم تا سال ۱۹۶۷ که بر مناطقی از جولان سوریه متصرف شد آغاز و این جنایت و اشغالگری منجر به اشغالی جولان سوریه ،سینای مصر و کرانه باختری فلسطین و قدس شده است.

نماینده مجلس خلق سوریه تصرییح کرد : دشمن صهیونیستی هنوز عربده کشی و قلدری را دنبال می کند چون این قلدری وحالت تهاجمی یک صفت اصیل وذاتی در این رژیم است. این دشمن در تمام مراحل و ادوار تاریخی سابق معروف به داشتن یه حالت تهاجمی داشته است که نظیر آن در تمام سیستم های سیاسی دنیا وجود ندارد.

نماینده استان قنیطره افزود: در جنگ سال ۱۹۷۳ که توسط رهبر وقت سوریه مرحوم حافظ اسد راه اندازی شده ،ارتش سوریه توانست شهر قنیطره را از چنگ رژیم صهیونیستی آزاد کند، این رژیم ناپاک احساس ناامیدی داشت چون روند گسترش این سلول سرطانی متوقف شد، ولی از آن زمان تا به امروز هر ازچند گاهی شاهد انجام تجاوزات وحملات این دشمن در لبنان وفلسطین هستیم.

حمایت مالی و تسلیحاتی رژیم اسرائیل از گروه های تروریستی در سوریه

رافت بکار گفت : دشمن اسراییلی از سال ۲۰۱۱ دست به حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه های تروریستی در سوریه با هدف نابودی این سرزمین و مردم سوریه زده اما همواره شکست خورده است.

به گزارش ایرنا، نماینده مجلس خلق سوریه خاطرنشان کرد: دولت سوریه توانسته با متحدان خود این گروه های تروریستی را از بین ببرد و همچنین تاریخ سوریه را به مسیر صحیح خود بازگرداند چون سوریه از آن صاحبان حقیقی آن می باشد که هیچی ارتباطی با طرح های تهاجمی ندارند.

پربیننده ترین خبرها