گردان جنین: ما تا آخرین نفس و آخرین گلوله می جنگیم

گردان جنین: ما تا آخرین نفس و آخرین گلوله می جنگیم
سه شنبه 13 تير 1402 - 09:19

یکی از رهبران گردان جنین وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین عصر دیروز (دوشنبه) بار دیگر تاکید کرد : ما به  هر قطره خونی که از مردم مبارز در اردوگاه جنین ریخته شود ، افتخار می کنیم.

العالم-فلسطين

فرمانده گردان جنین در بیانیه نظامی منتشر شده توسط این گردان گفت: مردم فلسطین در اردوگاه جنین با سربلندی، افتخار، وفاداری و انتخاب گزینه مقاومت، دوشادوش رهبران و رزمندگان در میدان، در این درگیری شرکت می کنند.

وی افزود: «اقدام ارتش اسرائیل در تخلیه غیرنظامیان غیرمسلح و بیرون راندن آنها از خانه هایشان برای تحت فشار قرار دادن رزمندگان فلسطینی ، تلاش های ناموفقی است که عزم مردم و مبارزان ما را در هم نمی شکند و اردوگاه جنین سپر مقاومت و قلعه امن آن باقی خواهد ماند».

وی ادامه داد : دشمن ثابت کرده که بزدل تر و ناتوان تراز رویارویی با مبارزان ما در میدان جنگ است، و از این رو از هواپیماهایی استفاده کرد که هیچ فایده ای برایش نداشت و کمین کردن در مسجد الانصار بهترین گواه بر ناتوانی این ارتش علیرغم همه پیشرفت ها و برتری های نظامی اش است».

این فرمانده در پایان سخنان خود گفت : ما دست از سلاح برنمی داریم و حتی یک ذره هم عقب نشینی نمی کنیم و تا آخرین نیرو و آخرین تیر می جنگیم و باور داریم که پشت ما مردمی بزرگ و مقاوم و شجاع ایستاده اند که انتقام ما را خواهند گرفت.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از صبح دیروز (دوشنبه) عملیات نظامی شامل حملات هوایی را علیه جنین آغاز کرده که همچنان ادامه دارد.

برخی رسانه های عبری می گویند که در میان نیروهای شرکت کننده در این عملیات که تل آویو آن را "خانه و باغ" نامیده "کماندوها" ، تیپ چتربازان، نیروهای مخفی و نیروهای یمام شرکت دارند."

پربیننده ترین خبرها