در گفت وگو با العالم؛

سخنگوی جنبش فتح در غزه: سربازان نتانیاهو آغشته به خون از جنین بازگشتند

سخنگوی جنبش فتح در غزه: سربازان نتانیاهو آغشته به خون از جنین بازگشتند
شنبه 17 تير 1402 - 13:10

سخنگوی جنبش فتح در غزه با بیان این که مقاومت خودروهای زرهی نتانیاهو را زمین گیر کرد و سربازان وی آغشته به خون از جنین بازگشتند، گفت: نبرد با رژیم اشغالگر اسرائیل درکرانه باختری،  درحال حاضر نبرد یکسره کردن درگیری ها در این منطقه است و دیگر جایی برای شهرک سازی و امنیت و ثبات و آرامش برای صهیونیست ها در کرانه باختری وجود ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

«منذر الحایک» سخنگوی جنبش فتح در غزه، جمعه شب در گفتگویی با برنامه « مع الحدث» شبکه خبری العالم اظهار داشت: آنچه در عملیات مقاومتی در نابلس روی داد، ادامه این درگیری هاست.

وی افزود: نبرد ما با رژیم اشغالگر بیش از ۷۵ سال است که ادامه دارد. آن ها با یورش به کرانه باختری یا بمباران غزه یا یهودی سازی قدس به کشتن ملت فلسطین مبادرت می کنند. این مساله نشان می دهد که رژیم اشغالگر به نادانی خود و به انتقام جویی روزانه اش ادامه می دهد.

وی اظهار داشت: ما شاهد پیشرفت مقاومت درکرانه باختری به ویژه درجنین هستیم و این مساله قبل از جنگ و نبرد اخیر موسوم به نبرد ۴۸ ساعته و تجاوز به جنین اتفاق افتاده است. در نبرد جنین مقاومت خودروهای زرهی نتانیاهو را زمین گیر کرد و سربازان وی آغشته به خون از جنین بازگشتند.

منذر الحایک تاکید کرد: نبرد درکرانه باختری اکنون نبرد یکسره کردن درگیری هاست. مرحله بعدی، مرحله مبارزه و جنگ شديد میان ما و اشغالگران است.

وی افزود: در حال حاضر، آنچه اهمیت دارد، آن است که درجنین و نابلس و درهمه شهرهای کرانه باختری می بینیم که وحدت درمیدان نبرد در مقابله با رژیم متجاوز است. لذا دیدیم که افسران کابینه اسرائیل درتحقق اهداف عملیات نظامی در جنین شکست خوردند.

سخنگوی جنبش فتح در غزه، درپایان گفت: تاکید می کنیم که مرحله بعدی مرحله یکسره کردن وضعیت است... به صهیونیست ها می گوییم که ملت فلسطین تصمیم گرفته که به سمت یکسره کردن درگیری ها درکرانه باختری حرکت کند به گونه ای که نه جایی برای شهرک سازی و امنیت و ثبات برای رژیم اشغالگر باقی می ماند و نه آرامشی برای صهیونیست ها.

پربیننده ترین خبرها