گزارش خبرنگار العالم از بزرگترین جشن تاریخ عید غدیر در تهران+ویدئو

شنبه 17 تير 1402 - 12:53

جشن های عید غدیر خم در سراسر ایران از جمله در تهران، پایتخت برگزار شد، در تهران جشنی با عنوان «میهمانی 10 کیلومتری» با حضور میلیون ها نفر از قشرهای مختلف مردم برگزار و این گردهمایی به عنوان بزرگ ترین جشن عید غدیر ثبت شد.

العالم _ ایران

به گزارش خبرنگار العالم در تهران، در جشن دیروز (جمعه) عید غدیر خم در تهران، گویی تمام شهر جمع شده بودند، جمعیتی انبوه، میلیون‌ها ایرانی خیابان‌ها را پر کردند و عید غدیر را با شادی و خوشحالی جشن گرفتند.

آنان مشتاق این بودند که به مناسبت سالگرد امامت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام، بزرگ ترین مهمانی تاریخ را برگزار کنند.

یکی از شرکت کنندگان در جشن عید غدیر به خبرنگار العالم گفت: اگر ما غدیر را ندیده ایم، امروز پس از هزار و اندی سال آمده ایم تا به امیر مومنان علی علیه السلام بگوییم: مبارک باد یا علی...».

یک بانوی تهرانی هم به العالم گفت: این مراسم به مناسبت عید غدیر خم به عنوان بزرگترین جشن تاریخ ثبت می شود و حاوی پیامی بزرگ است که دین و امامت جاویدانند.

یکی از خادمان امیرالمومنین(ع) گفت: پیروان اهل بیت بزرگ ترین ضیافت خدا، عید غدیر را در سراسر جهان جشن گرفتند و ما هم توفیق داریم که در خدمت مردم ایران و نیز برادران عراقی خود در ایران باشیم.

مردم تهران فاصله 10 کیلومتری میدان امام حسین علیه السلام تا میدان آزادی را با گذر از خیابان انقلاب اسلامی پر کردند. زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان به شکلی بی‌سابقه در جشن بزرگ غدیر شرکت کردند که نشان از هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برابر شیطنت های رسانه های متخاصم دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها