اضطراب شدید شهرک‌نشینان از شلیک مکرر موشک از جنین

اضطراب شدید شهرک‌نشینان از شلیک مکرر موشک از جنین
پنج‌شنبه 22 تير 1402 - 13:53

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» امروز پنجشنبه اعلام کرد که گزارش‌های شبکه‌های خبری فلسطین به منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی برای صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های کرانه باختری برای اطلاع از شلیک راکت‌های مقاومت جنین تبدیل شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسرائیل هیوم» خاطرنشان کرد: «ساکنان شهرک‌های کرانه باختری با نگرانی شدید شلیک موشک‌های مکرر از جنین را تماشا می‌کنند و متعجب هستند که ارتش «اسرائیل» چگونه قصد دارد از آنها در برابر این موشک‌ها محافظت کند.»

به نوشته این روزنامه، ارتش "اسرائیل" نیز با نگرانی به تلاش‌های مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری برای پرتاب موشک به شهرک های اسرائیلی نگاه می کند.

این روزنامه اشاره کرد که روند افزایشی در این زمینه وجود دارد و در حال حاضر موشک های ابتدایی شلیک می شود، اما اهداف آشکاری برای پرتاب نوع جدیدی از موشک های غزه در کرانه باختری وجود دارد.

عصر دوشنبه سکو پرتاب و بقایای موشک‌های دست ساز در نزدیکی شهرک شکید کشف شد، این دومین بار در دو روز گذشته است که بقایای موشک در این منطقه کشف می‌شود و چهارمین بار در حدود دو ماه است که فلسطینیان چنین موشک هایی را به عنوان آزمایشی برای بهبود این سلاح پرتاب می کنند.

پربیننده ترین خبرها