مجروح شدن 12 فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری

مجروح شدن 12 فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری
جمعه 23 تير 1402 - 10:02

منابع خبری صبح امروز (جمعه) از مجروح شدن چند فلسطینی در پی یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به شهرک «سبسطیه» در شمال غرب استان نابلس واقع در کرانه باختری یورش برده و با اهالی آن درگیر شدند.

بر پایه این گزارش، صهیونیست‌ها در این یورش، اقدام به ضرب و شتم ساکنان کرده و به سمت آنها گاز اشک‌آور شلیک کردند.

در همین راستا، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، هشت فلسطینی مجروح و دچار مسمومیت در پی استنشاق گاز اشک‌آور شدند.

هلال احمر فلسطین همچنین گزارش داد که درگیری‌ها میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در شهرک سبسطیه همچنان ادامه دارد.

شهرک سبسطیه به طور مداوم مورد تهاجم مستمر نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان تندروی آن قرار می‌گیرد و صهیونیست‌ها درصدد کنترل و بستن منطقه باستانی مهم در این شهرک هستند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد، شامگاه پنجشنبه در اثر حمله شهرک‌نشینان به شهر کفر ثلث در جنوب قلقیلیه چهار شهروند فلسطینی مجروح شدند، جراحت وارد شده به دو فلسطینی از ناحیه سر و صورت شدید گزارش شده است.

1

به گزارش منابع خبری، یورش این شهرک‌نشینان به این منطقه تحت تدابیر شدید امنیتی نیروهای امنیتی اشغالگران صورت گرفته است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

پربیننده ترین خبرها