وزیر جنگ اسبق تل آویو: نه حاکمیتی در کار است و نه امنیتی

وزیر جنگ اسبق تل آویو: نه حاکمیتی در کار است و نه امنیتی
يکشنبه 25 تير 1402 - 14:15

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به تشدید عملیات‌ گروه‌های مقاومت در کرانه باختری، گفت کنترل اوضاع از دست کابینه خارج شده و امنیت ندارند.

العالم - فلسطین اشغالی

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «یسرائیل بیتنو» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی به عملیات تیراندازی امروز در جنوب کرانه باختری واکنش نشان داد.

رسانه‌های صهیونیستی، صبح امروز، خبر دادند که در ایست‌بازرسی «یفوع» در جنوب کرانه باختری تیراندازی شده و به دنبال آن ۳ شهرک‌نشین مجروح شده‌اند و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به بیانیه امروز گروه‌های مقاومت که عملیات تیراندازی امروز در جنوب کرانه باختری را تبریک گفتند، از ناامن شدن کرانه باختری انتقاد کرد.

آویگدور لیبرمن با بیان اینکه تنها در شهر جنین در شمال کرانه باختری عملیات رخ نمی‌دهد، بلکه آن‌ها در سراسر کرانه باختری شاهد عملیات استشهادی هستند، گفت: «نه حاکمیتی در کار است و نه امنیتی. کابینه قدرت بازدارندگی و کنترل خود را از دست داده است.»

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، صبح امروز بعد از انجام عملیات در جنوب کرانه باختری، در واکنش به این عملیات گفت: «عملیات دلیرانه مقاومت در نزدیکی ایست‌بازرسی نظامی تفوع در بیت لحم را تبریک می‌گوییم و آن را پاسخ طبیعی و مشروع به جنایت‌های ارتش اشغالگران، شهرک‌نشینان و ورود غیرقانونی آن‌ها به مسجد الاقصای شریف می‌دانیم.»

به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به‌ویژه در تجاوز اخیر این رژیم به شهر جنین در شمال کرانه باختری که با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی صورت گرفت، تعداد عملیات‌ استشهادی علیه نظامیان صهیونیست افزایش یافته است.

«کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس در کرانه باختری، روز گذشته، خبر داد که رزمندگان این گروه به بمب‌های ضدزره «شواظ۱» مجهز شده‌اند و از آن‌های علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری استفاده کرده‌اند.

«گردان جنین» وابسته به جنبش جهاد اسلامی نیز طی روزهای اخیر از چند عملیات موفق خود علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در بخش‌های مختلف کرانه باختری خبر داده است.

پربیننده ترین خبرها