خبرنگار العالم: خیابان ها و میادین شهرهای صهیونیستی مملو از معترضان است

دوشنبه 2 مرداد 1402 - 14:58

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد: همه میادین و خیابان های شهرهای صهیونیست نشین از جمله قدس اشغالی مملو از معترضان است.

العالم _ فلسطین اشغالی

خضر شاهین خبرنگار العالم در قدس اشغالی خاطرنشان کرد، ممکن است قبل از پایان نشست کنیست رژیم صهیونیستی، اوضاع متشنج تر شود، چرا که رای گیری داخل کنیست در خصوص قرائت دور دوم و سوم لایجه اصلاحات قضاییی انجام خواهد شد و این در حالی است که با وجود همه فشارها بر ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو، وی اصرار دارد که این قانون تصویب شود که در این صورت افزایش خشم صهیونیست ها را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد که رایزنی هایی در خصوص این قانون بین اعضای کنیست در حال انجام است و تا ساعت هفت شب به وقت قدس اشغالی ادامه خواهد داشت، بسیاری بر این باورند که صحنه داخل کنیست شاهد رای اکثریت برای تصویب اصلاحات قضایی خواهد بود.

خضر شاهین افزود: این قانون اگر بدون دستیابی به توافقی که مخالفان را راضی کند، تصویب شود، ممکن است وضعیت داخل سرزمین های اشغالی به ویژه در ساعات عصر پس از رای گیری، بحرانی شود.

گمانه زنی ها در باره اختلافات در خصوص بحران لایحه قضایی و مذکرات طرفین در نهایت به آنجا رسید که سرانجام یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) پیش از ظهر امروز شکست مذاکرات با ائتلاف نتانیاهو را اعلان خاطرنشان کرد که نمایندگان جناح مخالف قصد دارند تا رای گیری دور سوم لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی را تحریم کنند.

پربیننده ترین خبرها