تصویب بخش کلیدی لایحه تغییرات قضایی/ تجمع معترضان در برابر ساختمان کنست/ درگیری معترضان و پلیس صهیونیستی / لاپید: ما تسلیم نمی شویم

تصویب بخش کلیدی لایحه تغییرات قضایی/ تجمع معترضان در برابر ساختمان کنست/ درگیری معترضان و پلیس صهیونیستی / لاپید: ما تسلیم نمی شویم
دوشنبه 2 مرداد 1402 - 16:59

منابع خبری از تصویب بند «معقولیت» لایحه تغییرات قضایی در پارلمان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کنست (پارلمان این رژیم) در قرائت دوم و سوم خود بند کلیدی «لغو برهان معقولیت» را در لایحه تغییرات قضایی تصویب کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پارلمان این رژیم لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی این رژیم را در قرائت سوم با اکثریت آراء به تصویب رساند.

رای گیری کنست در خصوص قرائت سوم لایحه کاهش اختیارات دادگاه عالی در حال صورت گرفت که مخالفان از رای دادن امتناع کرده و جلسه را ترک کردند.

پس از تصویب لایحه، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی گفت که برای ممانعت از احتمال یورش به کنست آماده می شویم.

یائیر لاپید رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو گفت: ما کوتاه نمی آییم و تسلیم نمی شویم؛ آنها تصمیم نمی گیرند که مبارزه ما چه زمان به پایان می رسد.

منابع خبری به نقل از رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که به دنبال تصویب پیش نویس قانون "لغو برهان معقولیت" در چارچوب لایحه تغییرات قضایی، جمع کثیری از مخالفان در برابر ساختمان کنست تجمع کردند.

نیروهای امنیتی این رژیم برای جلوگیری از نزدیک شدن تظاهرکنندگان به ساختمان کنست، موانع آهنی را اطراف آن قرار دادند؛ اما معترضان تلاش می کنند که این موانع را برداشته و به کنست یورش ببرند.

درگیری معترضان و پلیس صهیونیستی در قدس اشغالی

.طبق رسانه های اسرائیلی، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی به نیروهای خود دستور داد تا خیابانهای قدس اشغالی را در عرض چند دقیقه با استفاده از زور از معترضان خالی کنند.

زیرگرفتن معترضان صهیونیست توسط یک خودرو در تل آویو

.

پربیننده ترین خبرها