سرنگونی یک فروند پهپاد حامل مواد مخدر توسط ارتش اردن

سرنگونی یک فروند پهپاد حامل مواد مخدر توسط ارتش اردن
سه شنبه 3 مرداد 1402 - 13:40

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد نیروهای مسلح اردن دیروز (دوشنبه) از سرنگونی یک فروند پهپاد حامل مواد مخدر که از سوریه عازم اردن شده بود، خبر دادند.

العالم - اردن

به گزارش حسام زیدان ، شبکه خبری اردنی "المملکه" گزارش داد که نیروهای گارد مرزی اردن با همکاری سرویس‌های امنیتی - نظامی و اداره مبارزه با مواد مخدر، موفق شدند پهپادی را که در حال عبور غیرقانونی از مرز از مبدا سوریه به سوی اردن بود ، شناسایی و در داخل خاک اردن سرنگون کنند.

به گفته منابع نظامی، پس از سرنگونی این پهباد ، مشخص شد که حامل 2 کیلوگرم ماده کریستال (شیشه) بوده است. مواد کشف شده به مقامات مربوط تحویل داده شد.

منابع نظامی همچنین اعلام کردند که نیروهای مسلح اردن با تمام قوا در برابر هر گونه تلاش برای بر هم زدن ثبات و امنیت کشور و ایجاد وحشت در میان شهروندان و هر گونه تهدیدات مرزی می ایستند.

ماه گذشته نیز نیروهای مسلح اردن اعلام کرده بودند که یک فروند پهپاد حامل 500 گرم کریستال را که از مبدأ سوریه برخاسته بود، سرنگون کردند.

به گزارش شبکه خبری "المملکه"، عبدالله دوم، پادشاه اردن پیشتر در بازدید از اداره مبارزه با مواد مخدر این کشور اعلام کرده بود هر کسی را که قصد تهدید امنیت ملی و منطقه ای کشورش را داشته باشد ، با مشت آهنین در هم می کوبد.

پربیننده ترین خبرها