تازه ترین جزئیات آتش سوزی بزرگ نزدیک حرم سید الشهدا

تازه ترین جزئیات آتش سوزی بزرگ نزدیک حرم سید الشهدا
جمعه 6 مرداد 1402 - 19:05

آتش سوزی بزرگ درخیابان امام علی(ع) نزدیک حرم سید الشهدا(ع) با تلاش تیم دفاع شهری و حضور و نظارت شخص وزیر کشور در حال مهار است.

العالم ـ عراق

دفتر استانداری کربلا با صدور بیانیه ای تاکید کرد که عبدالامیر الشمری وزیر کشور و استاندار کربلا شخصا بر عملیات خاموش کردن آتش سوزی که در خیابان امام علی در وسط بخش قدیمی شهر رخ داده است، نظارت دارد.

طبق این بیانیه، آتش سوزی بر اثر انفجار کپسول های گاز در یکی از ساختمان های نزدیک به مرقد امام حسین(ع) رخ داده است و اینک تیم دفاع شهری در حال خاموش کردن آتش است.

وزارت کشور نیز از خاموش کردن آتش داخل انبارهای پارچه نزدیک حرم امام حسین علیه السلام و برادرش ابوالفضل العباس علیه السلام خبر داد و اعلام کرد: تیم دفاع شهری و دیگر نیروهای پشتیبان در حال خاموش کردن آتش در انبارهای پارچه در خیابان امام علی هستند.

سعد معن مدیر اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور هم گفت صدای انفجارهایی که شنیده شدند، ناشی از انفجار مخازن سوخت واقع در نزدیک محل آتش سوزی و به خاطر شدت حرارت بوده است.

وی تاکید کرد که هیچ گونه اثری از فعالیت های تروریستی در این حادثه دیده نمی شود و اوضاع تحت کنترل است و تیم اتش نشانی اداره دفاع مدنی سرگرم خاموش کردن آتش هستند.

مرکز دفاع شهری کربلا نیز تاکید کرد که از کارشناس مدارک و شواهد جنایی برای اطلاع از علل وقوع آتش سوزی دعوت به عمل آمده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها