جهاد اسلامی نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در قاهره را تحریم کرد

جهاد اسلامی نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در قاهره را تحریم کرد
شنبه 7 مرداد 1402 - 22:59

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عدم حضور این جنبش در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در قاهره به دلیل تداوم بازداشت‌های سیاسی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العهد، محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در این باره تاکید کرد: به دلیل ادامه بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری و تعقیب مبارزان مقاومت توسط تشکیلات خودگردان، تصمیم به تحریم نشست قاهره گرفتیم.

وی گفت: هر نتیجه‌ای از این نشست که باعث پایداری و مقاومت مردم ما شود، ما اولین کسانی خواهیم بود که از آن حمایت خواهیم کرد.

پیشتر نیز زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه کوتاهی تاکید کرده بود که حضور این جنبش در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در قاهره، منوط به آزادی بازداشت شدگان است.

وی تاکید کرد: اگر برادران مجاهد ما که اکنون در زندان های تشکیلات خودگردان به سر می برند، آزاد نشوند، در نشست قاهره شرکت نخواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، تشکیلات خودگردان همچنان به جنایت‌های خود در بازداشت رهبران و اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری ادامه می‌دهند.

به گزارش ایرنا، برخی از مبارزان فلسطینی مانند مراد ولید ملاشیه(۳۴ساله) و محمد ولید براهمه (۳۷ساله) از جنین علیرغم صدور حکم دادگاه مبنی بر آزادی فوری آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برند.

پربیننده ترین خبرها