المشاط: یمن زرادخانه نظامی خود را توسعه می دهد

المشاط: یمن زرادخانه نظامی خود را توسعه می دهد
يکشنبه 8 مرداد 1402 - 22:41

"مهدی المشاط" رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه نیروهای یمنی زرادخانه نظامی خود را توسعه خواهند داد، اعلام کرد که در آینده در برخی جزایر یمنی آزمایشاتی انجام خواهیم داد.

العالم - یمن

مهدی المشاط امروز یکشنبه در سخنانی در حین بازید از استان محویت واقع در شمال یمن عنوان کرد که «متجاوزان به یمن فقط زبان زور را می‌فهند و جنگ علیه تجاوز به رویارویی نظامی محدود نمی‌شود، ما جنگ اراده‌ها را راه می‌اندازیم».

وی در ادامه تصریح کرد: «ارده مردم یمن، استواری و قدرت آنهاست که مانع از دستیابی تجاوزکاران به اهدافش شد. متجاوزان از ما می‌خواهند که بمیریم، در حالی که ما زندگی با عزت می‌خواهیم».

المشاط از استقامت و پایداری همه آحاد ملت یمن یمن از جمله مردمان قبایل المحویت تمجید کرد و افزود: «تمام تبلیغات متجاوزان ابزاری برای اعلام شکست و ورشستگی آنها است این بدان معناست که دشمن فاقد سلاح مقابله بوده و به روش‌های اطلاعات نادرست و تبلیغات دروغین روی آورده است».

به گزارش ایرنا، رسانه‌های محور مقاومت یمن چند روز پیش برای اولین بار با انتشار یک ویدئو نشان دادند که نیروهای مسلح یمن از موشک بالستیک رادارگریز «بدر ۱» برای حمله به اهداف دشمن استفاده می‌کنند.

«عبدالغنی الزبیدی» کارشناس مسائل نظامی و سیاسی یمن به المیادین گفت: سکوهایی که در تصاویر مشاهده می‌شود متعلق به موشک‌های بدر ۱ است که سامانه های راداری آمریکایی-انگلیسی را که به عربستان سعودی فروخته شد، دور می‌زند.

پربیننده ترین خبرها