گزارش شبکه روسیا الیوم از نیروهای نخبه گردان‌های القسام + فیلم

دوشنبه 9 مرداد 1402 - 15:02

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به آموزش نیروهای نخبه خود برای نفوذ به خطوط پشت جبهه ارتش رژیم صهیونیستی و اسیر کردن نظامیان صهیونیست ادامه می دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در گزارشی درباره نیروهای نخبه گردان های شهید عزالدین القسام و تمرین ها و آموزش های نظامی آن پرداخت و گفت: گردان های عزالدین القسام اهمیت ویژه ای به آموزش نیروهای نخبه خود می دهند. این گردان ها ماموریت های رزمی نظیر یورش به مواضع و مقرهای مستحکم ارتش اسرائیل، بمب گذاری ساختمان ها، نفوذ به خطوط پشت جبهه ارتش اسرائیل و عملیات اسیر کردن نظامیان اسراییلی را انجام می دهند.

«ابو محمد» از فرماندهان نظامی گردان های شهید عزالدین القسام می گوید: نیروهای نخبه از بهترین نیروهای مبارز هستند و عملیات های رزمی و مانور های نظامی محول شده را با دقت و سرعت زیاد انجام می دهند.

با وجود محاصره همه جانبه نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی اما گردان های عزالدین القسام توانسته است که نیروهای نخبه خود را به انواع سلاح و ادوات نظامی نظیر سلاح های تک تیرانداز، راکت انداز و بمب های چند منظوره مجهز کردند.

نیروهای نخبه القسام در میدان نبرد تعیین کننده هستند و عملیات رزمی برای مقابله با ارتش رژیم اسراییل را به خوبی فراگرفته و توانسته اند با نفوذ به خطوط نظامیان اسرائیلی تعدادی از آنها را اسیر کنند و این نظامیان همچنان در اسارت هستند و اهرم فشاری در دست این گردان ها در برابر اسرائیل به شمار می روند.

پربیننده ترین خبرها