گزارش خبرنگار العالم از راهپیمایی مردم غزه در محکومیت بازداشت ها توسط تشکیلات خودگردان

جمعه 13 مرداد 1402 - 23:04

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اعتراض به موج بازداشت های سیاسی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری تظاهراتی عظیم در غزه برگزار کرد.

العالم فلسطین

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که در سالگرد نبرد وحدت میادین برگزار شد، بر حفظ وحدت ملی برای مقابله با توطئه ها تاکید کرده و خاطرنشان کردند که مقاومت و وحدت ملی قوی تر از توطئه هاست.

آنها همچنین تصریح کردند: این نبرد که باعث وحدت بی سابقه مقاومت شد، به کابوسی برای دشمن صهیونیستی تبدیل شد که آن را در هم کوبید.

شیخ خضر حبیب از رهبران جهاد اسلامی به خبرنگار العالم گفت: تمام ملت فلسطین بر محکومیت بازداشت های سیاسی توافق کرده اند. مبارزان فلسطینی که ملت ما را سربلند کرده اند، باید آزاد شوند. و از ابومازن و تشکیلات خودگردان می خواهیم تا هرچه سریعتر این مبارزان را آزاد کنند.

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز به العالم گفت: این راهپیمایی در سالروز نبرد وحدت میادین، برای اعتراض به بازداشت سیاسی و تاکید بر وحدت ملی برگزار شده است. همچنین تاکیدی بر مخالفت قاطع ما با اقدامات صهیونیست ها برای یهودی سازی قدس است.

عملیات «وحدت میادین» در مردادماه سال گذشته با رساندن موشک‌های مقاومت به قلب تل‌آویو، فراری دادن شهرک‌نشینان و نشان دادن ضعف‌های نظامی و شکاف‌های امنیتی-سیاسی داخل رژیم صهیونیستی، نگرانی‌ها و ناامنی‌های اشغالگران را افزایش داد.

پربیننده ترین خبرها