روزنامه صهیونیستی: عملیات تل آویو یک شکست امنیتی بزرگ بود

روزنامه صهیونیستی: عملیات تل آویو یک شکست امنیتی بزرگ بود
يکشنبه 15 مرداد 1402 - 09:54

رسانه‌های صهیونیستی عملیات تیراندازی شامگاه شنبه در تل‌آویو که منجر به هلاکت یک پلیس صهیونیست و زخمی شدن دو شهرک‌نشین و همچنین شهادت کامل ابوبكر، عامل این عملیات شد را یک شکست بزرگ امنیتی برای رژیم دانستند.

العالم - فلسطین

هیلل بیتون روزین، خبرنگار کانال 14 عبری گفت: آنچه در تل آویو اتفاق افتاد یک شکست امنیتی بزرگ است فلسطینی که این عملیات در تل آویو انجام داد زمانی که در اردوگاه پناهندگان جنین پنهان شده بود تحت تعقیب ارتش بود، ارتش از 6 ماه پیش نتوانست به او دست یابد.

وی افزود: «همه مقامات امنیتی باید توضیح دهند که چگونه یک فرد مسلح تحت تعقیب که از قبل برای سیستم امنیتی شناخته شده بود، از قلب اردوگاه جنین به قلب تل آویو راه یافت.

از سوی دیگر روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت خاطرنشان کرد کامل ابوبکر، عامل این عملیات، توسط ارتش رژیم صهیونیستی و شین بت تحت تعقیب بود و برخلاف عاملانی که بدون انجام عملیات و داشتن سابقه توانستند به سیستم امنیتی نفوذ کند وی دارای سابقه بود.

این در حالی است که رسانه های عبری از جلوگیری از کشتار جمعی در کاپلان خبر دادند، زیرا پلیس رژیم صهیونیستی در حال بررسی این موضوع هستند که آیا عامل عملیات قصد شرکت در تظاهرات در کاپلان و انجام حمله مسلحانه در آنجا را داشته است یا خیر؟

شبکه صهیونیستی کان در این زمینه خاطرنشان کرد: کابینه اسرائیل پس از یک ماه وقفه، فردا تشکیل جلسه می دهد تا درباره تنش های لبنان و عرصه فلسطین بحث و گفتگو کند.

این شبکه افزود: «واقعیت این است که عامل حمله تل‌آویو از جنین آمده و ممکن است سیستم امنیتی را وادار به تصمیم گیری برای از سرگیری فعالیت ارتش اسرائیل در اردوگاه جنین کند».

پربیننده ترین خبرها