گزارش خبرنگار العالم از آشوبگری و آتش زدن خودروهای فلسطینیان توسط شهرک نشینان

يکشنبه 15 مرداد 1402 - 21:39

کرانه باختری در ساعات گذشته شاهد اقدامات تجاوزکارانه شهرک نشینان صهیونیست و آتش زدن خانه ها و خودروهای فلسطینیان بوده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در کرانه باختری، شهرک "بتین" در شرق رام الله فاصله چندانی با شهرک صهیونیست نشین "بیت ایل" ندارد. متاسفانه شهرک صهیونیست نشین بیت ایل میان شهرک بتین و شهر اشغالی البیره قرار دارد. صهیونیست ها در این شهرک تقریبا هر روز خیابان میان شهرک بتین و شهر البیره را مسدود و برای فلسطینیان مزاحمت ایجاد می کنند.

آنها در ساعات اندک گذشته به 10 خودروی فلسطینی حمله کردند؛ در حالی که ارتش رژیم اشغالگر دست به کوچکترین اقدامی برای ممانعت از این تجاوزات شهرک نشینان نمی زند. تمام فلسطینیانی که به شهرک بتین وارد و یا از آن خارج می شوند، در معرض حملات شهرک نشینان صهیونیست قرار می گیرند.

علاوه بر شهرک بتین، در شهر طولکرم در شمال کرانه باختری نیز دهها خودروی فلسطینی توسط صهیونیست ها به آتش کشیده شد. الخلیل نیز وضعیت مشابهی دارد؛ شهرک نشینان صهیونیست دهها کشاورز را از ورود به اراضی زراعی خود بازداشتند.

افزایش حملات شهرک نشینان صهیونیست به سبب پشتیبانی کامل کابینه نتانیاهو از تجاوزگری آنها است. این کابینه متشکل از شهرک نشینان تندرو است؛ بنابراین طبیعی است که این شهرک نشینان طبق طرح ها و برنامه های این کابینه عمل کنند.

در هر صورت نبرد با شهرک نشینان صهیونیست مساله تازه ای نیست؛ اما مساله خطرناک آن است که این صهیونیست ها به باندهای سازمان یافته تبدیل شده اند که تحت حمایت و حفاظت ارتش رژیم صهیونیستی، فلسطینیان را هدف می گیرند.

پربیننده ترین خبرها