گزارش العالم از حمله بامدادی اشغالگران صهیونیست به جنین

دوشنبه 16 مرداد 1402 - 13:14

خبرنگار العالم در جنین گزارش داد: نیروهای رژیم اشغالگر سحرگاه امروز به طور ناگهانی به محله شرقی جنین در کرانه باختری حمله کردند و به بهانه جستجوی افراد تحت تعقیب به تعدادی از منازل شهروندان فلسطینی یورش بردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش «رایه عروق» خبرنگار العالم در اردوگاه جنین، نظامیان اشغالگر هنگام یورش به منطقه مرکزی جنین، با مقابله نیروهای مقاومت مواجه شدند، اشغالگران با این حال دو جوان فلسطینی را دستگیر و بلافاصله عقب نشینی کردند.

وی توضیح داد که تاکنون راهپیمایی های بزرگی در اردوگاه جنین در محکومیت ترور ناجوانمردانه سه جوان فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر به راه افتاده است. خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که گردان جنین به اشغالگران اعلام کرده که به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

رایه عروق تأکید کرد که اردوگاه جنین شاهد تدارکات گسترده برای مقابله با طوفان مجدد ارتش رژیم اشغالگر است.

یورش بامداد امروز صهیونیست ها یک روز پس از آن صورت گرفت که نیروهای اشغالگر سه مبارز فلسطینی را به طرز وحشیانه، استفاده بیش از حد از خشونت و تیراندازی ممتد به خودروی آنها در مقابل چشمان رهگذران در جنوب جنین ترور کردند. نیروهای صهیونیستی با استقرار قوای کمکی و انبوه نظامیان، از نزدیک شدن کادر آمبولانس و امداد رسانی جلوگیری کردند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی پس از به شهادت رساندن افراد داخل خودرو، از محل عقب نشینی کردند. آنها خودروی حامل 3 شهید فلسطینی را به خارج از جنین منتقل کرده تا پیکرهای شهدا را نزد خود به گروگان نگه دارند.

ارتش اشغالگر ادعا می کند که یک گروه مسلح مقاومت را هدف قرار داده و این که شهید ابوصویص رهبری یک گروه مقاومت در کرانه باختری را به عهده داشت و چند تفنگ «ام 16» در خودروی این سه مبارز کشف کرده است.

پربیننده ترین خبرها