چه چیزی مانع می شود «رژیم صهیونیستی» لبنان را به عصر حجر برگرداند؟

چه چیزی مانع می شود «رژیم صهیونیستی» لبنان را به عصر حجر برگرداند؟
چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 21:51

پایگاه خبری "تایمز آف اسرائیل" به نقل از یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که این رژیم در جنگ آتی، لبنان را به عصر حجر برمی‌گرداند.

العالم – یک خبر و چند تحلیل

هیچ رژیمی در دنیا مانند رژیم صهیونیستی تروریست و ددمنش نیست که بخواهد لبنان را به عصر حجر بازگرداند طوری که مقام های آن هر روز این عبارت را تکرار می کنند.

کارشناسان معتقدند آنچه مانع تحقق این آرزو شده قوانین بین‌المللی، شورای امنیت، سازمان ملل متحد، اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، ارتش های عربی، ارزش اهی انسانی یا اخلاقی نیست بلکه قدرتی به نام حزب الله لبنان است که معادله بازدارندگی را به این رژیم تحمیل کرده است.

به همین دلیل این رژیم که در گذشته هزاران کیلومتر از اراضی عربی را اشغال کرد، الان از ترس رزمندگان سیدحسن نصرالله، از سازمان ملل متحد برای حل مشکلات مرزی کمک خواسته است، این نشان می دهد که زمان تعدی صهیونیستی سپری شده و آمریکا، غرب، نتانیاهو، گالانت و بقیه باید این واقعیت را قبول کنند، اما متاسفانه برخی از رژیم های عربی مزدور آمریکا حاضر به پذیرش این واقعیت نیستند و هنوز در مسیر عادی سازی قدم بر می دارند، اما ملت های عرب دریافته اند که نصرالله و مردانش، افتخار امت عربی هستند و یاوه گویی های گالانت پشیزی نمی ارزد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها