گزارش العالم از اربعین شهدای نبرد جنین با مشارکت گروه های مقاومت فلسطین

شنبه 28 مرداد 1402 - 16:41

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گروهان های قدس - تیپ جنین شاخه نظامی آن و نیروهای ملی و اسلامی فلسطین مراسم چهلم شهدای نبرد جنین را جمعه شب در اردوگاه جنین برگزار کردند.

العالم – فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم از اردوگاه جنین در کرانه باختری فلسطین، نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین اگر چه از ضعف تعامل نیروهای سیاسی با نظامی در مسیر مقابله با دشمن صهیونیستی آگاه هستند، با این حال همچنان به مقاومت خود ادامه می دهند و با رژه نظامی خویش در اردوگاه جنین یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

مردان جهاد در راه خدا، همانطور که مردم اردوگاه جنین آنها را صدا می زدند، آمدند تا ثابت کنند که نبرد جنین که طی آن نیرویی پا به عرصه گذاشت که در محاسبات ارتش صهیونیستی نمی گنجید، ادامه دارد و شهدایی که در جریان این نبرد به شهادت نایل آمدند. نمرده بلکه جاودانند و راه آنها ادامه دارد.

در همین زمینه در بیانیه گردان جنین آمده است: نبرد قهرمانانه جنین معادله بازدارندگی را در مقابل دشمن صهیونیستی ایجاد کرده است و به دشمن فهماند ورود به جنین بهایی گزاف برای دشمن دارد لذا رژیم صهیونیستی باید از هر گونه حمله به اردوگاه جنین خودداری کند.

جمال حویل عضو شورای انقلابی جنبش فتح در این باره گفت: رزمندگان قهرمان مقاومت و یاران شقاقی، احمد یاسین، ابوعلی مصطفی و عمر القاسم امروز پرچم مقاومت را به اهتزاز درآوردند و سلاح در دست تاکید کردند که راه عزت، کرامت و سلاح تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

شاید کابینه رژیم اشغالگر، به ویژه در موضوع جنین و به طور کلی در شمال کرانه باختری، متوجه شده است که از سال 2002 در مهار مقاومت در این مناطق شکست خورده است. این درحالی است برخی از این نیروها که هم اکنون سلاح مقاومت را در دست گرفته اند، درآن زمان هنوز متولد نشده و یا کودکی بیش نبودند.

مبارزان مقاومت در اردوگاه جنین در طول دهه‌ها جنگ پس از تولد فرزندان این سرزمین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، در انتظار صلح به دنیا آمدند اما در عمل همواره با حملات، اشغالگری و تعدی روز افزون رژیم صهیونیستی مواجه بوده اند.

پربیننده ترین خبرها