رسانه‌های رژیم‌ صهیونیستی: اتهام‌زنی نتانیاهو به ایران خجالت‌آور است

رسانه‌های رژیم‌ صهیونیستی: اتهام‌زنی نتانیاهو به ایران خجالت‌آور است
دوشنبه 30 مرداد 1402 - 23:17

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشتند اظهارات اخیر نخست وزیر این رژیم در اتهام زنی به ایران بابت عملیات اخیر فلسطینیان، خجالت آور است.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به اظهارات عصر امروز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اتهام زنی به ایران درباره حملات ضد صهیونیستی فلسطینیان واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشتند: «اتهام زنی نتانیاهو به ایران برای توجیه عملیات "کریات اربع" راه حل بسیار ساده‌ای است».

این رسانه‌ها نوشتند: «اتهام زنی به ایران برای عملیات امروز خجالت آور است. برخی از عملیات‌های اخیر کاملا تصادفی روی داده و این را توسط دوربین‌ها دیده‌ایم و باید اعتراف کنیم که در جنگ ادامه دار با فلسطینیان قرار داریم».

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از محل وقوع عملیات ضد صهیونیستی در جنوب الخلیل بیانیه‌ای صادر کرد.

وی در این بیانیه گفت: «آنچه در حال روی دادن بوده با هدایت خارجی در حال وقوع بوده و ما قاتلان و پیام رسان‌های آنها را مورد بازخواست قرار خواهیم داد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ما در میانه موجی از عملیات تروریستی به رهبری ایران و گروه‌های تحت حمایتش هستیم».

نتانیاهو اضافه کرد: «اقدامات متعددی را برای بازگرداندن امنیت به شهروندان اسرائیلی اتخاذ خواهیم کرد و تمامی گزینه‌ها بر روی میز قرار دارند».

به گزارش فارس، نیروهای مقاومت فلسطین، قبل‌از‌ظهر امروز، در عملیاتی چند شهرک‌نشین صهیونیست را در منطقه الخلیل در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار دادند. به دنبال این عملیات ۱ صهیونیست به هلاکت رسید و ۵ تن دیگر مجروح شدند.

نیروهای مقاومت، روز شنبه، نیز در عملیاتی موفق شده بودند ۲ صهیونیست را در شمال کرانه باختری در منطقه حواره به هلاکت برسانند.

پربیننده ترین خبرها