اعتراف رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی به ضرب گلوله نیروهای خودی

اعتراف رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی به ضرب گلوله نیروهای خودی
سه شنبه 31 مرداد 1402 - 18:42

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که یک نظامی این رژیم در جریان حمله همه‌جانبه به اردوگاه جنین به ضرب گلوله نیروهای خودی به هلاکت رسیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)،‌ اعتراف کرد «داوید یهودا یتسحاق» یکی از نظامیان این رژیم در واحد «ایگوز» (گردان عملیات ویژه و جنگ چریکی) ماه گذشته میلادی در جریان حمله به اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نیروهای خودی به هلاکت رسیده است.

براساس گزارش روزنامه «العربی الجدید» به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی، تحقیقات ارتش نشان داده که تیراندازی حین عقب‌نشینی نیروها از اردوگاه جنین صورت گرفته یعنی زمانی که نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیویست در حال تبادل آتش بوده‌اند.

در بیانیه ارتش آمده است: «گروهی [از نظامیان] یک فرد مشکوک و تحرکات مشکوکی را در یکی از ساختمان‌ها مشاهده کردند و به سمت او آتش گشودند. این اقدام به علت شناسایی اشتباه باعث کشته شدن سرباز مذکور شد».

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد که این نیرو در آن لحظه به‌شدت مجروح می‌شود و تلاش‌ها برای احیای او در بیمارستان ناکام می‌ماند.

تحقیقات رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که نظامیان صهیونیست از تیراندازی ناگهانی از ساختمان یادشده در اردوگاه غافلگیر می‌شوند، به سمت منشأ شلیک آتش می‌گشایند.

«هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی پس از دریافت نتیجه این تحقیقات، «این حادثه را سخت و تأسف‌بار» توصیف می‌کند و می‌گوید: «نیروهای واحد ایگوز در کنار نیروهای واحد کوماندو در اردوگاه جنین شجاعانه عمل کردند به‌نحوی که شایسته تقدیر هستند. آن‌ها موفقیت‌های عملیاتی‌ای کسب کرده‌اند که منجر به توسعه دامنه عملیاتی ارتش [در کرانه باختری] شده است. ما عبرت خواهیم گرفت».

رژیم صهیونیستی، چهارم ماه جولای سال جاری میلادی، به صورت ناگهانی اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری را هدف حمله همه‌جانبه قرار دادند. به دنبال این حمله ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۱۷ نفر دیگر مجروح شدند.

هدف ارتش رژیم صهیونیستی از این حمله ریشه‌کن کردن نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین بود که این هدف محقق نشد و نیروهای رژیم صهیونیستی عقب‌نشینی کردند.

پربیننده ترین خبرها