العاروری: تهدیدات رژیم اشغالگر ما را نمی ترساند و مقاومت در کرانه باختری در حال افزایش است

العاروری: تهدیدات رژیم اشغالگر ما را نمی ترساند و مقاومت در کرانه باختری در حال افزایش است
جمعه 3 شهريور 1402 - 10:54

صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی جنبش حماس، ضمن تاکید بر اینکه کرانه باختری اشغالی شکوه و عظمت خود را باز خواهد یافت و علیه اشغالگران  و شهرک‌سازی مبارزه خواهد کرد، تاکید کرد تهدیدات اشغالگران مبنی بر ترور رهبران جنبش های فلسطینی، آنان را نمی ترساند و وادار به تسلیم نمی کند.

العالم - فلسطين اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صالح العاروری شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با شبکه ماهواره ای الاقصی گفت: تهدیدها و ترورها و شهادت های روزانه تازگی ندارد. جنبش حماس بخشی از مردم است و به همین دلیل ما نیز مانند مردم خود شهید و دستگیر می شویم، خانه های ما را ویران و ما را تعقیب می کنند و این وضعیت برای اشغالگران عادی است، اما ما نیز مقاومت و آنها را تعقیب می کنیم. ما می‌جنگیم و حق داریم، زیرا اشغالگر سرزمین ما را اشغال و به ما تجاوز کرده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ما را تهدید به مرگ می کند اما ما اهل تسلیم شدن نیستیم و از مبارزه دست بر نمی داریم ، کوچکترین شهید ، تاجی بر سر ماست و از ما عزیزتر است ، زیرا او در شهادت بر ما سبقت گرفته و ما نیز در همین راه هستیم.

العاروری گفت: ما مثل مردم خودمان هستیم و نقطه قوت ما که اشغالگران نمی توانند در آن با ما برابری کنند، این است که ما شهادت را دوست و آرزوی آن را داریم و تهدیدات اشغالگران هرگز ترسی به دل ما نمی اندازد.

وی تاکید کرد :این تهدیدها و ترورها پیش از این نیز ما را نترسانده است. رهبران جنبش ها، نیروها، مجاهدان و مردم بیگناه شهید شده اند. اشغالگران خانه شیخ نزار ریان را بمباران کردند در حالی که وی می دانست بیش از 20 نفر از اعضای خانواده اش داخل خانه هستند و او نیز همراه آنها شهید شد، پس اشغالگران با توجه به این واقعیات چگونه ما را تهدید می کنند؟

معاون دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر از ابتدای درگیری، علیه مردم ما جنایت کرد و این جنایات متوقف نشده است و از همان روز اول ، پهپادهایش کشتار مردم بی دفاع ما را آغاز کرد و مردم ما را در خانه ها و مزارع خود کشت.

تشدید مقاومت

العاروری تاکید کرد مقاومت در کرانه باختری در بحبوحه چالش‌های بی‌سابقه در حال تشدید است و رژیم اشغالگر با اقدامات بی‌سابقه‌ علیه مردم و مقدسات و ادامه شهرک‌ سازی و اشغالگری، مقاومت را تشدید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه هایی که اشغالگران بین مردم ما ایجاد کرده اند، بزرگترین دلیل شعله ور شدن مقاومت در کرانه باختری است. اقدامات اشغالگران، مقاومت را به یک مقاومت کامل مردمی تبدیل کرده است .

العاروری با ابراز خوش‌بینی به اقداماتی که افراد فلسطینی غیر سازمانی به صورت فردی انجام می‌ دهند، گفت: همه ما در یک سازمان به نام ملت فلسطین هستیم.

وی گفت: حماس بخشی از مردم و از نظر تاریخی در قلب مقاومت است و ما در مقاومت حضور داریم و نمی پذیریم که از مقاومت مردمی جدا باشیم .

کرانه باختری به روزهای اوج خود باز خواهد گشت

معاون دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد کرانه باختری به روزهای افتخار آمیز خود باز خواهد گشت و ما همیشه و همه جا یک ملت هستیم با همان رفتار گذشته، استوار و پایبند به حقوق و اصول خود و همیشه آماده مبارزه و دفاع از مقدسات ،گذشته و حال و آینده هستیم و همیشه اشغالگران را غافلگیر می کنیم .

این رهبر فلسطینی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر می خواهد مردم ما را از این سرزمین، تاریخ ، حال ، آینده ، مقدسات، رویاها، امیدها، آثار باستانی و تمدن خود جدا و این ملت را ریشه کن کند به گونه ای که انگار وجود نداشته است.

العاروری هشدار داد قلب نبرد و مبارزه، کرانه باختری است و همه مردم ما هدف قرار گرفته اند و هر فلسطینی، عرب و مسلمان باید در این نبرد، نبرد آزادی مسجدالاقصی و دفاع از آن و جلوگیری از یهودی سازی آن، سهم داشته باشد.

معاون دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: افراد بسیاری در کرانه باختری با اشغالگران درگیر می شوند. هسته های مقاومت علیرغم تعداد محدود، اشغالگران را در تنش، آشفتگی و سردرگمی دائمی و از بین رفتن امنیت شخصی شهرک نشینان قرار داده اند.

وی از ملت فلسطین خواست تا مقاومت را به سطحی برسانند تا همه جهان آن را بر مسئولیت‌های خود مقدم بدارند.

این مسئول حماس در پایان تصریح کرد وقتی دنیا عزم و اراده ما را برای عبور از همه چالش‌ها برای رسیدن به حق خود ببیند، کنار مردم ما خواهد ایستاد.

پربیننده ترین خبرها