تسهیل در خروج زائران اربعین در مرز مهران با بازگشایی چهارمین «در خروجی»

تسهیل در خروج زائران اربعین در مرز مهران با بازگشایی چهارمین «در خروجی»
سه شنبه 7 شهريور 1402 - 16:23

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا از تعامل فرماندهی مرزبانی فراجا با طرف عراقی و بازگشایی یکی دیگر از درهای خروجی به سمت عراق در مرز مهران خبر داد.

العالم - عراق

سرهنگ رضا شیراوژن معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا، از بازگشایی یک در جدید در نقطه صفر مرزی مهران در راستای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی قرار داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا تصریح کرد: با تعامل سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا با طرف عراقی امروز یکی از درهای خروجی به سمت عراق باز شد و با بازگشایی این در ، ورود و خروج زائران تسهیل شد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چند در خروجی در مرز مهران برای تردد زائران فعال هستند گفت:‌ با بازگشایی این در جدید، 4 در برای رفت و آمد زائران در مرز مهران اختصاص یافته است که باید گفت این تدبیر، باعث تسهیل و خروج سریع‌تر زائران اربعین حسینی به سمت کشور عراق شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا در ادامه باز هم به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: با توجه به گرمای هوا و شلوغی جمعیت در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی در صورت امکان برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به مرزهای باشماق و تمرچین بروند.

پربیننده ترین خبرها