قدردانی اینستاگرامی امیرعبداللهیان از ابراز محبت و تقدیر مقام معظم رهبری

قدردانی اینستاگرامی امیرعبداللهیان از ابراز محبت و تقدیر مقام معظم رهبری
پنج‌شنبه 9 شهريور 1402 - 07:55

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، به دنبال ابراز محبت و تقدیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در دیدار اعضای هیئت دولت، در پستی اینستاگرامی از مقام معظم رهبری قدردارنی کردند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

در پست اینستاگرامی وزیر امور خارجه آمده است:

ابراز محبت و تقدیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در دیدار امروز (چهارشنبه 8 شهریور) اعضای هیئت دولت از تحرکات در عرصه‌ی سیاست خارجی و اشاره ایشان به موفقیت عضویت در دو پیمان مهم بین‌المللی (شانگهای و بریکس) و همچنین سیاست همسایگی، عزم و پویایی دستگاه دیپلماسی برای اعتلای جایگاه #ایران_عزیز در عرصه‌ی بین‌الملل را مضاعف خواهد کرد و قطعا منجر به شتاب بیشتر در استمرار مسیر سیاست خارجی کشور است.

ایشان دو توصیه مهم نیز مطرح کردند و فرمودند "فرصتهای تعاملات خارجی را بشناسیم و به وقت استفاده کنیم" و "تفاهم‌نامه‌ها و سندهای همکاری، صرفاً روی کاغذ باقی نماند" در این خصوص وزارت امور خارجه با دقت ویژه اقدام خواهد کرد.

همچنین در روزهای گذشته وزارت امور خارجه به عنوان دستگاه دولتی برگزیده در جشنواره شهید رجایی معرفی شد که لازم است از همه‌ی همکاران پرتلاشم در وزارتخانه تشکر کنم و به ایشان تبریک عرض کنم.

امیدوارم با دعای خیر همه مردم عزیز ایران و ذیل حمایت و هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و رئیس جمهور محترم، بیش از گذشته بتوانیم در مسیر تحقق منافع ملت بزرگ ایران در عرصه‌ی دیپلماسی گام برداریم.

گفتانی است که در سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت سیزدهم صبح روز چهارشنبه( 8 شهریور ماه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

پربیننده ترین خبرها