تقدیر و تشکر وزیر بهداشت از دولت و ملت عراق بابت میزبانی اربعین

تقدیر و تشکر وزیر بهداشت از دولت و ملت عراق بابت میزبانی اربعین
پنج‌شنبه 16 شهريور 1402 - 15:22

وزیر بهداشت ایران از همه ملت عراق بابت میزبانی و حسن استقبال در اربعین و وزیر بهداشت عراق بابت ارائه خدمات بهداشتی به زائران تقدیر و تشکر کرد.

العالم - ایران

صالح الحسناوی، وزیر بهداشت عراق در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت ایران گفت که امروز میزبان وزیر بهداشت ایران و هیئت همراه او بودیم.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وی بیان کرد که این سفر به مناست زیارت اربعین و برای بررسی خدماتی که به زائران عراقی، ایرانی و خارجی ارائه شده و تشکر از کادر بهداشت که این خدمات را ارائه دادند و تقویت همکاری و شراکت در زمینه های مختلف بهداشتی و آمادگی در جهت زیارت های آتی به صورت قوی تر و همکاری گسترده تر انجام شده است.

وی افزود که به نمایندگی از کارکنان وزارت بهداشت به وزیر بهداشت ایران و هیئت همراه او خوشامد می گوییم و امیدواریم اقامت خوبی در عراق داشته باشند و همکاری گسترده ای میان وزارت بهداشت عراق و ایران صورت گیرد.

از طرفی دیگر عین اللهی، از ملت عراق و وزارت بهداشت این کشور بابت حسن میزبانی و استقبال از ملت ایران قدردانی کرد.

وی افزود که از طرف خود و به نمایندگی از رئیس جمهور و هیئت دولت ایران، از همه ملت عراق قدردانی می کنم و از وزیر بهداشت عراق که حداکثر تلاش خود برای ارائه خدمات به زائران ایرانی را کرد، تقدیر می کنیم.

وزیر بهداشت ایران گفت که بهداشت مرز نمی شناسد و همه کشورهای می توانند برای ارائه خدمات بهداشتی با یکدیگر همکاری کنند، به گونه ای که هر انسان باید جسم سالمی داشته باشد و بیمار نشود.

وی تصریح کرد که ویروس کرونا ثابت کرد که بیماری ها مرز نمی شناسند بنابراین باید برای بهداشت همکاری کرد.

عین اللهی گفت که عراق و ایران موقعیت جغرافیایی یکپارچه ای دارند بنابراین باید برای مقابله با بیماری ها با هم همکاری کنند.

وی اظهار داشت که دمای هوا بالا بود از این رو ما نگران این مساله بودیم اما تلاش جهادی وزارت بهداشت و همکاری ایران، منجر به عبور از این مشکل بزرگ شد.

عین اللهی موفقیت آمیز بودن طرح وزارت بهداشت عراق در تامین سلامتی زائران از هر منطقه جهان را به وزیر بهداشت عراق تبریک گفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها