انعکاس رزمایش الرکن الشدید 4 در رسانه های رژیم صهیونیستی

انعکاس رزمایش الرکن الشدید 4 در رسانه های رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 22 شهريور 1402 - 08:57

رسانه های رژیم صهیونیستی رزمایش "الرکن الشدید 4" را که توسط گروه های مقاومت فلسطین در غزه اجرا می شود، در کانون توجه خود قرار دادند و اعلام کردند که این رزمایش، یک نمایش قدرت فوق العاده است.

العالم - فلسطین اشغالی

شبکه خبری "کان" رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "این رزمایش با شلیک چندین فروند موشک و اشغال مواضع فرضی و ربودن نظامیان فرضی آغاز شد و در واقع شبیه سازی جنگ با اسرائیل است".

"کان" این رزمایش را واکنش مقاومت به اعلام "اسرائیل" درباره از سرگیری ترور متمرکز شخصیت ها دانست.

این شبکه خبری تصریح کرد که این رزمایش "نمایش قدرت فوق العاده در غزه است". "کان" همچنین به تشریح بخش هایی از این رزمایش پرداخت و خاطرنشان کرد که این رزمایش توسط اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین برگزار شده است.

این شبکه همچنین گفت که این رزمایش برای چهارمین سال پیاپی و با شلیک آزمایشی یک فروند موشک به سمت دریا برگزار و در آن عملیات ربودن نظامیان اسرائیلی بارها تمرین شد.

در گزارش این شبکه آمده است هدف از این رزمایش، ارسال پیامی واضح برای "اسرائیل" است با این مضمون که "آرامش نسبی که از زمان عملیات سپر و تیر (اسمی که اسرائیل بر عملیات انتقام آزادگان گذاشت) در غزه حاکم شده است، پایان ماجرا نیست".

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطینی روز سه شنبه گذشته به مناسبت هجدهمین سالگرد عقب نشینی رژیم صهیونیستی از غزه، رزمایش "الرکن الشدید 4" را با شلیک موشک به سمت دریا آغاز کرد.

به گفته یک مقام نظامی مقاومت در اتاق عملیات مشترک، هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن سطح آمادگی گروه های مقاومت در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد که این رزمایش، شبیه سازی سناریوهای حمله به شهرک های صهیونیست نشین و نفوذ به پشت جبهه دشمن و ربودن نظامیان و شلیک موشک به اهداف دشمن در دریاست.

پربیننده ترین خبرها