صهیونیست های افراطی آماده یورش گسترده به مسجد الاقصی می شوند

صهیونیست های افراطی آماده یورش گسترده به مسجد الاقصی می شوند
چهارشنبه 22 شهريور 1402 - 13:00

گروه صهیونیست های افراطی موسوم به جماعت های معبد، در حال جمع آوری شهرک نشینان برای یورش گسترده به مسجد الاقصی ظرف سه روز عید یهودیان در ماه جاری هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

این یورش ها همزمان با اعیاد یهودی در اواسط سپتامبر جاری به منظور برگزاری مراسم موسوم به سال نوی عبری که دو روز به طول می انجامد، انجام خواهد شد.

صهیونیست ها سپس بیست و چهارم سپتامبر، مراسم موسوم به "عید غفران" را انجام می دهند. این مراسم یک هفته به طول می انجامد و شهرک نشینان طی این یک هفته اقدام به یورش گسترده به مسجد الاقصی می کنند. پس از آن، نوبت به مراسم "عید العرش" در بیست و نهم سپتامبر به مدت دو روز می رسد و صهیونیست ها در این دو روز با ادای آیین های تلمودی حرمت مسجد الاقصی را هتک می کنند.

عیدهای یهودی از هشتم اکتبر تا هشتم دسامبر به طول می انجامد و شهرک نشینان در این مدت، بیش از همیشه تلاش می کنند به مسجد الاقصی یورش ببرند و به اجرای آیین های تلمودی بپردازند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد که "جماعت معبد" می کوشد در این مدت شرایط جدیدی در قدس ایجاد کند.

پیش از این محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس، فلسطینی ها را به تجمع در مسجد الاقصی به منظور حفاظت از آن در برابر نقشه های رژیم صهیونیستی و یورش شهرک نشینان فرا خوانده بود.

سایر شخصیت ها هم درباره بهره برداری رژیم صهیونیستی از روزهای اعیاد یهودی برای تغییر شرایط قدس و مسجد الاقصی و پیشبرد اهداف یهودی سازی در این مکان مقدس هشدار داده بودند.

پربیننده ترین خبرها