مقام آمریکایی: هیچ اطلاعی از جنگنده اف-۳۵ مفقود شده آمریکا در دست نیست

مقام آمریکایی: هیچ اطلاعی از جنگنده اف-۳۵ مفقود شده آمریکا در دست نیست
سه شنبه 28 شهريور 1402 - 03:41

یکی از نمایندگان کنگره آمریکا گفت: ارتش ایالات متحده از محل جنگنده مفقود شده اف-۳۵ این کشور هیچ اطلاعی ندارد.

العالم-آمریکا

نانسی میس نماینده کنگره آمریکا، افزود که جلسه‌ای با تفنگداران دریایی ارتش آمریکا درباره موضوع هواپیمای جنگنده اف-۳۵ مفقود شده در ایالت کارولینای جنوبی برگزار کرده است ولی آنها نمی‌دانند این جنگنده اکنون کجاست.

وی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: این جلسه یکی از کوتاه‌ترین جلساتی بود که تا به حال داشته‌ام زیرا هیچ یک از تفنگداران دریایی ایالات متحده که برای اطلاع‌رسانی پیش من فرستاده شده بودند، هیچ پاسخی نداشتند.

میس در ادامه سخنان خود تاکید کرد: هیچ‌کس نمی‌داند جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا در هوا است یا زیر آب.

در همین ارتباط، سرویس جهانی ردیابی پرواز «فلایت رادار ۲۴» نیز درباره جنگنده اف-۳۵ مفقود شده ارتش ایالات متحده در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ارتش آمریکا در حال جستجوی هواپیمای مفقود شده اف-۳۵ در ایالت کارولینای جنوبی است.

این سرویس جهانی ردیابی پرواز افزود: روز گذشته در حالی که خلبان جنگنده اف-۳۵ از آن خارج شده بود، این جنگنده همچنان به پرواز خود ادامه داد.

به گزارش ایرنا پایگاه نیروی هوایی چارلستون ایالات متحده نیز با صدور بیانیه‌ای در خصوص مفقود شدن جنگنده اف-۳۵ ارتش این کشور، اعلام کرد: حال خلبان جنگنده اف-۳۵ مفقود شده خوب است اما اثری از این جنگنده در دست نیست.

در حالی که تاکنون دلیل پرش خلبان جنگنده اف-۳۵ مفقود شده فاش نشده است، ارتش ایالات متحده از شهروندان این کشور برای جست وجو و پیدا کردن این جنگنده مفقود شده درخواست کمک کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها