حضور گسترده فلسطینیان در مراسم وداع با 2 جوان شهید مقاومت در طولکرم+ ویدیو

يکشنبه 2 مهر 1402 - 19:20

جمع کثیری از فلسطینیان در مراسم تشییع پیکر دو جوانی که امروز بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه نور شمس در طولکرم به شهادت رسیدند، مشارکت کردند.

العالم ـ فلسطین

تشییع کنندگان پیکر دو جوان شهید فلسطینی را از بیمارستان تا خانه آنها در اردوگاه نور شمس مشایعت کردند و پس از اقامه نماز، در مقبره الشهداء به خاک سپردند.

در این مراسم مبارزانی از گردان های القسام نیز حضور داشتند. شرکت کنندگان شعارهایی در اعلام حمایت از مقاومت و گردان های قسام سر دادند و خواستار گرفتن انتقام خون این شهیدان و افزایش عملیات ضد صهیونیستی شدند.

بامداد امروز (یکشنبه) شمار زیادی از نیروی اشغالگر تحت حمایت بولدوزرهای نظامی و با تیراندازی گسترده، به اردوگاه نور شمس در طولکرم یورش بردند و شروع به تخریب خیابان اصلی و زیرساخت های اردوگاه کردند. تک تیراندازان صهیونیست نیز بر فراز پشت بام خانه های ساکنان اردوگاه، حمله زمینی صهیونیست ها را پوشش می دادند.

مبارزان فلسطینی نیز به مقابله با حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم برخاستند؛ در این درگیری ها دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند. همچنین یک نظامی صهیونیست در درگیری با مبارزان فلسطینی مجروح شد.

پربیننده ترین خبرها