حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع تروریستها در لاذقیه/ سرنگونی یک پهپاد در حماه

حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع تروریستها در لاذقیه/ سرنگونی یک پهپاد در حماه
يکشنبه 2 مهر 1402 - 21:15

منابع محلی سوریه از حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به پایگاه‌های عناصر تروریست گروهک «حزب الترکستانی» در شمال استان لاذقیه خبر دادند.

العالم - سوریه

یگان توپخانه‌ای ارتش سوریه مواضع تروریست‌های عضو گروهک «حزب الترکستانی» مستقر در محور تله کبانی و حومه آن در شمال استان لاذقیه را هدف قرار داد.

منابع محلی گزارش دادند که یگان‌های ارتش سوریه همچنین یک فروند پهپاد تروریست‌ها حامل مواد منفجره را در محور المشاریع در سهل الغاب در حومه حماه سرنگون کردند.

ارتش سوریه دیروز نیز با شلیک چند راکت مواضع تروریست‌های حزب «ترکستانی» در محور «الزقوم» و«القرقور» در سهل الغاب واقع در غرب استان حماه را هدف قرار داد.

امروز همچنین یک کاروان نظامی جدید ترکیه حامل تجهیزات لجستیکی و نظامی وارد گذرگاه مرزی «کفرلوسین» سوریه شده و به سمت پایگاه‌های در منطقه جسر الشغور در غرب ادلب رفت.

به نوشته منابع رسانه‌ای سوریه، هدف ترکیه از ارسال این کاروان نظامی که شامل ۱۵ خودروی نظامی و ۵ کامیون حامل مواد لجستیک و مهمات است، تقویت جبهه ترکیه نزدیک خطوط ارتباطی با ارتش سوریه در جنوب ادلب است.

به گزارش ایرنا، تحرکات ارتش ترکیه در شمال سوریه در حالی است که دمشق بارها خواستار خروج نظامیان ترکیه‌ای و آمریکایی از سوریه شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها