افشاگری تهران تایمز علیه نتانیاهو

افشاگری تهران تایمز علیه نتانیاهو
يکشنبه 2 مهر 1402 - 22:57

تهران تایمز که به تازگی با انتشار یک نامه محرمانه و فایل صوتی از دولتمردان امریکایی، آنها را انگشت به دهان کرده، حالا به سراغ نتانیاهو‌ رفته است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

براساس گزارش تهران تایمز که مستند به پرونده پزشکی نتانیاهو می باشد : وی و همسرش دچار یک بیماری عود کرده روانپزشکی بوده‌اند که یکی از اعضای حزب لاپید، با ارائه پرونده‌های پزشکی آنها به دادگاه، نتانیاهو را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی مشاغل دولتی معرفی می‌کند.

دادگاه رژیم صهیونیستی پس از چند ماه بررسی و تایید اسناد پزشکی، قصد ورود جدی به پرونده را داشته اما مقام بالاتر قضایی، طی دست نوشته ای اعلام می کند: «دادگاه صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد بررسی بیشتر این پرونده ممکن است امنیت ملی اسراییل را با مخاطره روبرو نماید.»

علاوه بر این پرونده، پرونده های متعدد دیگری از بنیامین نتانیاهو بدست آمده که تماما با نفوذ و رشوه یا اعمال تهدید، از دستور کار رسیدگی خارج شده است.

بنابر این گزارش، بیش از ۷۰ هزار برگ سند قضایی که برخی از آنها ممهور به مهر محرمانه و فوق محرمانه هستند در حال حاضر در اختیار ایران قرار گرفته که بررسی و آنالیز آنها در حال انجام است.

به نظر می‌رسد ایران به تمام آرشیو قضائی اسرائیل دسترسی پیدا کرده است که شامل اطلاعات مهم و حساس درباره پرونده نتانیاهو هم هست.
نکته بسیار مهم آنکه اطلاعات فوق محرمانه‌ای که در اختیار ایران است می‌تواند امنیت رژیم اسرائیل را به خطر اندازد.

پربیننده ترین خبرها