در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی چین

بوکسور سوری به خاطر داور صهیونیست از رویارویی با بوکسور بحرینی انصراف داد

بوکسور سوری به خاطر داور صهیونیست از رویارویی با بوکسور بحرینی انصراف داد
سه شنبه 4 مهر 1402 - 17:46

« محمد ملیس» بازیکن تیم ملی بوکس سوریه از رویارویی با «دنیس لپتوف» بوکسور بحرینی در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی چین به دلیل حضور داوری از سوی رژیم صهیونیستی برای داوری این مسابقه خودداری کرد.

العالم - سوريه

«محمد غصون» مربی بوکس به کمیته داوران اعتراض کرد، اما اصرار بر ثابت ماندن داوران باعث شد بوکسور به رینگ صعود نکند و داور ، لپتوف بحرینی را برنده اعلام کرد.

«کامل شبیب»، عضو کمیته بین‌المللی داوران فدراسیون بین‌المللی بوکس، گفت : فدراسیون بین‌المللی همواره تاکید دارد که هیچ قاضی یا داور رینگ در هیچ تورنمنت بین‌المللی از کشور متخاصم یا دوست به عنوان همسایه تعیین نشود.

«احمد غصون» بوکسور جمعه آینده رقابت های خود در این مسابقات را با رویارویی با «کیم جینگیا» از کره جنوبی ادامه خواهد داد.

سوریه در این دوره از بازی های آسیایی در رشته های سوارکاری، بوکس، کشتی و دو و میدانی شرکت می کند، مجد الدین غزال در مسابقات دو و میدانی با پرش ارتفاع، عمر صارم و ینال برازی در کشتی و احمد حمشو و عمرو حمشو در مسابقات سوارکاری مسابقه خواهند داد.

«معن اسعد» وزنه بردار المپیکی به دلیل مصدومیت از حضور در مسابقات وزنه برداری این مسابقات انصراف داد و از طریق فدراسیون وزنه برداری از کمیته المپیک سوریه به دلیل عدم حضور در این مسابقات عذرخواهی کرد.

پربیننده ترین خبرها